Det vil uansett nå være så mange som har fått bekreftet at 1 segment= 0.5 tur retur, at SAS vil gi(bør gi) de gode kundene(oss) sine poengene iht dette. Tror dette ordner seg
Se fire poster lenger opp.....der ligger ekskluderte rutenummer...og enda lenger opp ligger spørsmålet besvart
Åtte flyplasstopp, seks flyvninger = tre t/r. 1: OSL - HAM 2: HAM - CPH 3: CPH - OSL 4: OSL- HAM 5: HAM - CPH 6: CPH -OSL
He he. Da har SAS rekruttert en ny MR. Jeg baserer meg på at 2 segmenter = 1 t/r. Jeg har 9 segment gjennom jobb i perioden, så jeg måtte bestille en liten privattur i tillegg. Det ble TRD-OSL-CPH-ZRH nedover og ZRH-OSL-TRD oppover. Alt i Pluss til under tre tusen. Jeg må legge inn en overnatting for å sove ut flyvinen før hjemreise, så hvis noen har gode hotellanbefalinger for Zurich mottas de med takk.
Noen som vet hvordan det er på GOT? Planlegger å komme inn fra CPH , videre til ARN i løpet av 50 minutter. Er det mulig? Selvfølgelig bare håndbagasje.......
Føler jeg har forstått reglene, men så blir jeg usikker, har 4 t/r i challenge, for 10k poeng. Booket HKG før challenge, og CDG i dag. BGO - ARN - HKG - ARN - OSL - BGO BGO - CPH - CDG - OSLO - BGO 9 Segment, aka 4,5 t/r? Nesten litt for enkelt føler jeg?
Trenger litt hjelp for å sjekke om jeg er innenfor. Jeg trenger 4 t/r og har allerede bestilt: OSL-ARN-OSL separat da disse flyene mest sannsynlig ble fylt opp ganske raskt de dagene jeg reiser. Deretter vurderer jeg å bestille dette: OSL-ARN-VBY-ARN-FRA-CPH-OSL Vil dette holde?