Til visby med sas, ser det er et annet selskap som fly siste leg. Får jeg poeng og er det godkjent i challenged med sas?
Gjentar det som er blitt nevnt tidligere i denne tråden; Så til alle dere "newbies" .....det KAN være myyye nyttig å finne ved å lese tråden......
Hadde 7 legs inne før challengen (8 Jan-29 febr) Slik jeg ser det, trenger 5 leg til for å få 6 t/r som gir meg 30.000 poeng? Fant osl-ham-cph-arl-cph-osl til 1700,- 1700,- for ca 31500 EB poeng er vel ganske greit utbetalt for denne challengen?
Noen som har tips til destinasjoner fra OSL som gjerne dukker opp og kan bookes med 2 mellomlandinger? Finnes det?
Har ikke klart å finne noen med to mellomlandinger selv. Ender mest sannsynlig opp med t/r got via cph, legger da inn nok tid i mellom til en t/r got-arn før returen. Gir lite basispoeng, men med challenge blir det mye for pengene likevel.
Tror jeg har funnet min rute for denne challengen, men er det noen som har vært på Charles De Gaulle? Har 45 min fra jeg lander til neste fly, holder dette? EDIT: Reiseruten ser slik ut: OSL - CPH - PAR - CPH - ARN - CPH - OSL Telles dette som 3 eller 4 t/r ?
kan si at cdg er et mareritt av en flyplass. Den verst jeg har vert på hva gjelder skilting, folk som ikke kan engelsk og umulig å finne fram. Hvis du ikke hvis hvor ankomst og avgangs gate er i forhold tilværandre hadde jeg vert skeptisk.. Kanskje andre har andre erfaringer?
Vi fikk challenge på 2, 3 eller 4 t/r for hhv. 6000, 10000 og 30000 poeng. I fjor når vi bare var sølv var challengen på 3, 4 og 5 t/r for 6000, 10000 og 30000 poeng. Vi har bestilt 4 bonusturer for vinteren/tidlig vår og ingen normale billetter, vet ikke om det gjorde oss til så relativt heldige. Vi har jo seff tatt høyeste utfordringa og begynt å leite etter billigste/flest legs/lønnsom plus osv. Eneste langhelga sambo kan skal jeg seff til Geiranger på konferanse. Er det noen som har tips til billige steder i go eller plus fra KRS? Helgene må bli fredag tidligst kl 14 fra Kjevik, hjem igjen så seint som mulig på søndag. Ellers er vi jo også interesserte i meningsløse, billige dagsturer. Helst i plus pga. behov for fleksibilitet. Alle dager etter kl 14, samt hele lørdag og/eller søndag er kurant. Gjerne europaturer pga. poengopptjeningen.
Takk for svar begge to. Ja er kanskje litt i korteste laget. Kan jo fort bli forsinkelser. Jeg skjønner ikke helt hvordan dette fungerer. Det er 7 segmenter, burde det ikke da bli 3,5 t/r ?
Jepp! Den enkle måten å telle segmenter er å telle bindestrekene. OSL - CPH = 1 segment (bindestrek) OSL - CPH - AMS - OSL = 3 segmenter (bindestreker) OSL - CPH - AMS - CDG - AMS - ARN - OSL = 6 segmenter (bindestreker)