i vilkprenne står følgende : Ekstrapoengene du opptjener i Bonus Challenge, blir satt inn på din EuroBonus-konto senest 10 dager etter reiseperioden er over, forutsatt at flyreisen er registrert på kontoen. Hvis du har etterregistrert flyreiser etter 31. mai 2016 og ikke fått poengene innen 10 dager, ber vi deg om å ta kontakt med Customer Contact Center. går ut ifra at reiseperioden er 29 februar
Hei. Ser noen av dere skriver SAS har bekreftet på epost at de teller segmenter. Man kan da bestille billetter med mange segmenter uten at det bare teller som en tur/retur. Videre kan man også bestille enkeltbiletter? Det er det samme, så lenge antall segmenter er overens med sin challenge. Er det noen som kan sende meg en screenshot av dette svaret som vedlegg i melding til meg, slik jeg har noe å vise til, om jeg ikke får poengene mine. Takk for hjelpen,
Hei Skulle booke tur SVG-BGO-OSL-TXL-OSL-BGO-SVG. Manglet 5 min på gyldig connection, og måtte legge om til SVG-CPH-TXL-OSL-BGO-SVG. Denne ruten kommer også opp på sas.no, får registrert passasjerer, men så går det rett "åt skogen". Ringte SAS og fikk beskjed om at det ikke var lov men den ruten. Noen som har tips til hvordan vi/kan bypasse systemet?
Hvilke routinger er de billigste? Jeg må ha 4 t/r. Trodde jeg skulle greie det med nok jobbreiser men kan se ut som det blir litt mindre flyreiser fram til 29. Februar. Jeg har ett segment innenfor perioden så mangler 7.
Humm....skulle egentlig ha reist på jobbtur til GOT i dag. Tur utsatt til April, det er jo litt krise ift bonus challengen....mister 4 legs Må krysse fingrene for at det dukker opp nye jobbreiser. Blir MR/BCR til helgen
Vanskelig å svare på når man ikke vet hvor din utreiseflyplass er. Dersom det er fra Oslo, så kan du for eksempel få 6 segmenter på en tur til Malmø eller Visby ved å fly om Kastrup og Arlanda. Pris rundt 3000 har vel vært nevnt tidligere, men det var vel under 1 million billige reiser-kampanjen. Et annet alternativ fra Oslo er å kjøre 2 t/r til enten Gdansk, Hamburg eller Helsinki med mellomlanding på Kastrup eller Arlanda, da sikrer du deg 8 segmenter (4 per t/r). Pris rundt 1500 per t/r var tilgjengelig under ovennevnte salg.
Dessverre ikke billigere enn jeg allerede hadde sett på. Men bestilte lell. Dessuten har jeg byttet ut en MR til Gdansk med en SFO i biz til 15 laken isteden. Et par lapper dyrere enn LAX, men jeg liker SFO bedre, så da så
Bytta ut et par Europa MR selv i bytte med en Sushi MR til Tokyo. 15 lapper er ingen upris i SAS skala.
Kommer man rett ut i avgangshall på Landvetter? Regner med det ikke er alt for store gåavstander i avgangshallen der?
Er Oslo som er utreise. Fant både til Visby og Malmø med 6 segmenter for ca 2400 kr med Ungdomsbillett. Kan vel ikke finnes noe bedre enn det?
Hørtes mye ut. Betalte 1361,- for 4 segmenter KRS-OSL-AMS vv i Go light. Vanlig voksenbillett. 594 ned, 767 hjem. Hjelper jo ikke dere i Oslo så mye dessverre. Har du sjekket diverse tynne ruter i Polen og Baltikum? Lykke til!