Jeg reiste TRD - OSL - CPH - HAM - CPH - OSL - TRD på en PNR 27/1. Fikk poeng for turen ca. etter 1 uke, og 30 000 ekstra ble registrert påfølgende natt etter at legs var kommet inn.
Hei Geddi Som det er sagt mange ganger i tråden. De teller legs. Min egen BC (som var 6 t/r) ble gjennomført med følgende: Tur 1: 3 legs med start og slutt i Trondheim. Tur 2: 4 legs med start og slutt i Trondheim. Tur 3: 5 legs med start og slutt i Trondheim. Totalt 3 t/r med 12 legs som ga småpene 30 000 ekstra poeng.
Wow, mange bekreftelser her. Det er jo bra Jeg var egentig aldri i tvil siden det har vært debattert grundig, men det er jo godt å få det bekreftet fra noen som har fullført challengen. Det var mest en kommentar på at hvis man trenger 6 legs og har flydd 3 rundturer og fått poengene, så bekrefter ikke det at SAS teller legs og ikke rundturer (et annet poeng er at det ble skrevet i fylla, så det kom nok ikke helt ut slik jeg hadde tenkt )
Da var mine poeng også på plass, kom samme dag som siste flighter ble registrert. Total poengfangst ble 39390 , hvorav 9390 er grunnpoeng. Fornøyd med det mtp på totalkostnad, som var ca 4K NOK
Kan anbefale Göteborg for stopover. Uber fra Landvetter til Avenyn koster ca 250sek hver vei (eller ca 100 p.p. for flybuss), og Gøteborg har både butikker for dem som liker det, godt utvalg av øl for den som liker det, og ikke minst fantastiske restauranter og hoteller som ikke nødvendigvis ruinerer deg. Jeg har 10-12 netter pr mnd på hotell i GOT og har flere gode anbefalinger. Jeg har for øvrig en flybillett GOT-CPH-OSL nå på fredag ettermiddag/kveld. Den får jeg ikke brukt. Gis bort, men du må selv betale for navneendring. Jeg tror det er tilstrekkelig med 600kr selv om det er to segmenter. /koffert.
Ikke lurt å fylleskrive i det hele tatt, skal jeg si deg. (men jeg forstod hva Geddi opprinnelig mente.... kanskje fordi jeg også hadde promille.)
I dag tikket det inn 10.000 blanke ekstrapoeng på konto... What now? 10.000?? What the f**** went wrong og hva er oddsen for at SAS vil fikse opp? Jeg tipper lik null dessverre, men vi får se hva diamant-mailen svarer T/R nr. 5 blir uansett fløyet på mandag, så da tilfredsstilles i det minste "kravet" jeg fikk på challengen..
Da passerte jeg 16 flyturer med SAS og fikk mine 30 000 poeng for 8 t/r samtidig med poengene for siste flygning Kom inn 2 dager etter siste flygning.
Sjekket mail jeg fikk, og der sto det hva jeg hadde meldt meg på. I mitt tilfelle økte jeg fra 2 til 3 t/r, og opp fra 10000 til 30000 poeng.
Noen av oss spesielt utvalgte får bonus på bonus. Må være fordi jeg absolutt sprengte reisekravet (som var høyt nok i seg selv).
Kjekt og greit at resten av oss vet 100% at det teller legs og ikke tur/retur da Er snart hjemme (innom en tur i CPH) før 30 000 snertne poeng tikker inn på konto om noen dager (Takk Gud for Bonusfeber!!!)