Bonus challenge

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av geddi, 21. des 2015.

  1. Radio

    Radio Medlem

    Innlegg:
    167
    Likes mottatt:
    139
    Bonuspoeng:
    43
    Tok "light" tilbudet fra SAS med to turer i januar/februar grunnet laber reisevirksomhet disse vinteren månedene. Bonus challenge gir 6000 ekstra bonus poeng. Turene er gjennomført. Noen erfaring på hvor lang tid det går før bonuspengene overføres?
     
  2. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Når vår challenge kom så hadde vi kun en betalt tur booket, men 4 bonusturer. Challengen var 4 t/r for 30.000. I fjor måtte vi ha 5 t/r.
     
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Da er det nok ikke poengene som har betydning..
    Ellers hadde jeg låst de fort opp i reiser lang tid frem :)
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Moralen må være: ikke ha flere kort i samme allianse...
     
  5. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Måtte purre opp poengene mine i dag og fikk da beskjed om at det hadde skjedd en feil og dem skulle overføre asap
     
    Petter B-C liker dette
  6. cothom

    cothom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    362
    Likes mottatt:
    519
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg snakket med de i en annen sammenheng, og nevnte samtidig at jeg ikke hadde mottatt poengene. 30 min senere tikket poengene inn på konto.
     
  7. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Sjekket nå og da har også mine kommet :D
     
  8. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Ville ringt 91505400 og ganske enkelt forklart det du skriver her. Funker ikke det kan du forsøke å chatte med sas mellom 7-19 på hverdager. Funker ikke det må du nok sende et onlineskjema til customer care. De har "noe" (les: ganske lang) svartid men er bedre enn ingenting.
    Skjemaet er litt godt gjemt, så her er linken:
    http://www.sas.no/Customer-Care/feedback-form/
     
    Bjørn Helge liker dette
  9. Trety

    Trety Aktivt Medlem

    Innlegg:
    287
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Tror man skal være realistisk og ha veldig dempede forventninger til customer care. De er antakelig den mest ubrukelige kundetjenesten jeg noengang har vært borti, såpass at det har gått over til å bli fullstendig komisk.
     
  10. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Vel, om han ikke prøver så er han iallefall dømt til å måtte se langt etter de 30.000 poengene. Virker som han kun reiste på turene for å fullføre challenge så det er jo en ting å vektlegge.
     
  11. Trety

    Trety Aktivt Medlem

    Innlegg:
    287
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Han må absolutt prøve, men jeg ville ikke hatt stor tiltro til at CS løser det, det er poenget. Hvorfor noen reiser på visse turer bryr CS dessverre midt i ryggen, og de gir strengt tatt uttrykk for det også.
     
  12. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
  13. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,193
    Bonuspoeng:
    113
    Her har jo en SAS ansatt gjort feil og dermed bør SAS ta ansvar, synes nå jeg. Kontakt SAS og fortell de hva som hendte. Hvis du husker navnene på SAS personene du snakket med vil det nok styrke saken din. Om ikke, kan du kanskje gi en personkarakteristikk?

    Uansett, hvis SAS er litt velvillig innstilt, kan de nok sikkert få verifisert historien din med litt innsats.

    Prøv, det koster ingenting annet enn litt tid og innsats og det kan være verdt 30k EB poeng :)
     
  14. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg tror dessverre at dette er en tapt sak. Dette er en av utfordringene ved å bruke flere medlemskap i samme allianse og som mange andre har brent seg på. Jeg har selv gått på noen smeller her og når først poengene har blitt kreditert ett sted så er det "umulig" å få det omgjort. Men jeg håper selvfølgelig at jeg tar feil i denne saken.
     
  15. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Slik det forstås her så har han akseptert en utfordring SAS brakte på banen. Bestilt turer ens ærend for gjennomføring av challenge, gjort det som med rimelighet kan forventes av ham, sågar luktet lunta og dobbeltsjekket om alt var i orden. SAS er den sterke og profesjonelle parten her, ikke han som privatperson. Dessuten er SAS den part som står nærmest til å avdekke samt rette opp feil da det vitterlig er deres systemer og deres personell. Vil tippe han har en ganske god sak, enten mtp at SAS vanskelig kan bevise at han aktivt har spolert sin challenge og han da med rimelighet bør få de 30k allikevel, eller i ytterste konsekvens får refundert hele billettkostnaden da hele formålet med turen har bortfalt. Tipper sistnevnte er meget lite ønskelig for SAS.
     
    geddi liker dette
  16. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,193
    Bonuspoeng:
    113
    Joda, jeg ser den...men ingenting er umulig i denne sammenheng. Dette blir jo en litt spesiell sak siden han så klart og tydelig har gitt beskjed to ganger til forskjellige SAS ansatte og det står bonus challenge poeng på spill.

    Er nok redd for at du har rett, men er SAS service innstille så fikser de opp i dette. De trenger jo ikke å gjøre noe med Aegan poengene, kun kreditere EB poeng for de samme flights, eller i det minste kun legs, slik at han kan få sine bc poeng.
     
    Petter B-C liker dette
  17. BergHansen

    BergHansen Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    3

    Hei:)

    VI har gjort Webgate tilgjengelig for alle gjennom vår hjemmeside. Kommer en ny oppgradering i slutten av juni som blir veldig spennende for jobbreisende og private brukere.
     
  18. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg kvapp til da jeg så denne tråden var aktiv igjen....men altså ingen ny bonus challenge ennå.......
     
  19. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Welcome to the club :cool:
     
    Anton80 liker dette
  20. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Var det ikke en Bonus Challenge i Juni i fjor? Kanskje vi kan håpe på at det snart kommer en ny en :D
     

Del denne siden