Fikk challenge på 4 t/r og 30 000 poeng. Har tre legs til HKG, og vurderer en 5-legs MR, fant SVG-CPH-GDN-CPH-OSL-SVG på ungdomsbillett til 1508,- Er dette en god deal? Evt noen som har noen andre alternativer? Tenker å te en overnatting når jeg først er i gang og helst innen den 15. da jeg kan bruke loungen. Er innstilt på å reise tidlig om morgenen og tilbringe store deler av formiddagen på OSL/ARN/CPH slik at jeg kan slappe av på loungen, spise og følge med på børsen. Trenger 5 legs
Har vært heldig jeg da....Jeg er diamant men fikk 6 t/r for 30000 poeng Kanskje fordi jeg oppnådde diamant på poeng og ikke legs?
Selv om du er diamant og har fått 30000 som forslag så har du vel alterntiver å velge? Jeg kunne velge både 1 og 2 t/r som alternativer hvis jeg ville isteden fpr de 30000 ? (Tror det var 3 t/r.....)
Måtte sjekke dette....jeg fikk 3 t/r for 30000, eller 2 t/r 10000, eller 1t/r 6000. Så det er nok reisemønster og ikke diamond eller gold status som betyr noe. Jeg er diamond, men kun med intercont reiser ( og stort sett ikke med sas forsåvidt)
Skikkelig forskjellsbehandling ...Jeg har ikke fått noenting. Sikker fordi min loyalitet til United er større
Jeg får heller aldri noe så det er skikkelig kipt. For min del kunne de godt gitt en bonus challange som var helt absurd for oss som reiser i litt overkant mye også. Synes det er litt trist slik det er nå, men jeg skjønner jo at SAS ikke vil tape med vilje. Med det sagt så hadde jeg lett tatt en utfordring på 15-20 reiser #StøtteKlubbForOssSomReiserForMyeForBonusChallange
Har EBD, men ikke fått noen invitasjoner fra SAS til Bonuschallenge. Har hatt 85 legs og vel noe 130.000 i grunnpoeng. Kvalifiserer derfor ikke ?
Jeg prøver meg på 6 t/r for 30000. Regner med at allerede bestilte billetter i perioden gjelder. Har totalt 10 legs booket på to forskjellige tur/retur. Skal nok få skvist inn 2 legs til i løpet av tiden
Jeg har vært medlem siden 2009 å fikk nå for første gang tilbud om være med på en slik challenge BTW her blir det 3 t/r for 30 000 poeng på en tur, som blir min første MR tur