Takk @Arvid2063 ser tanken og sitter ca. igjen med samme konklusjon. Aldri i verden om hadde betalt for F, om ikke en kampanje dukker opp og jeg tilfeldigvis har fri(skjer aldri 99% sikker) og nok poeng naturligvis. C-vil jeg kjøpe i regi av å opprettholde status nivå, ellers lite aktuelt å kjøpe C billett, med SAS Plus på long haul kan man enkelt får rundt 15-16.000 poeng. Biz igjen 25.000 (EBG) Uansett er vi ganske enige begge 2, F-for 2 på EB+CT, og Biz for familie på SAS biz på go pris(forsatt ikke bestilt så blir spennende på travel hacks hva finnes når tiden er inne ).
Ja, men det er mulig hvis man er tålmodig. Jeg vurderte å besøke tokyo med å fly C til Kina og deretter kjøpe billetter videre. Men før det ble booket dukket det på C direkte fra København Men det var da første gangen jeg hadde sett det på 3/4 år. Men mannen og jeg dra dit i januar og gleder oss masse Har sett mange til Shanghai og enkelte til HK. Miami og SF derimot finner jeg sjeldent.
Jeg og mange andre her har allerede delt våre erfaringer og tips her: https://insideflyer.no/forums/threads/dine-vellykkede-bookinger-av-ct-eller-vanlig-poengreise.9284/