Jeg har ikke så mye å si, utenom at det alltid har fungert for meg. Men det kommer nok også ann på hvem som behandler prismatchen din. Du kan jo prøve så mange ganger du vil, innen 60 dager. Litt god gammeldags "kundebehandler-rulett" hjelper nok av og til. Når jeg først kjøper noe på komplett, også har proshop "crazy weekend kampanje" helgen etter på. Så har jeg bare referert til priguiden og det har de alltid godtatt.
Noen som vet om dette kun gjelder i fysiske butikker? Finner ikke denne prisen på netttsidene, selv ikke under tilbudene som gjelder for morgendagen. Er fanget på jobb så får ikke reist ut å handla
Tilbudet gjelder i butikk og på nett. Ifølge kundeavisen selges 3000 enheter til rabattert pris. Så spørs det hvor mange som er satt av i nettbutikken. Lagerstatus nå er "På nettlager (100+) ". Jeg vil tro tilbudet går live ved midnatt.
Dro innom min lokale Elkjøp i ettermiddag og kjøpte til 3190,- Blir spennende å se om de gir meg nesten 1000,- tilbake når jeg drar innom imorgen.
Bare 1 per kunde da. Enkelte røvere her inne må jo se store arbitrasjemuligheter i dette tilbudet. Poeng + fortjeneste!
Trur kansje dere blir skuffet @indahla & @jvsandem, det kan godt hende de ikke matcher prisen på dette tilbudet mtp: *Forutsetninger for å kunne kreve prismatch: - Kampanjen det refereres til kan ikke ha vært en lokal kampanje eller tilbud eksklusivt knyttet til én butikk: Eksempler på dette er åpningstilbud, lokale handelsdager, lokal lagertømming og lignende aktiviteter som skiller seg fra en tradisjonell kampanje. Siden de reklamerer med kun 3000 totalt kan dette tilbudet fort gå under denne kategorien. I verste fall kan man jo benytte åpent kjøp å returnere hele varen.
tilbudet gikk live nå ca 23.57! må takke trådstarter for å opplyse om dette, hadde ikke fått det med meg uten, og har sikla litt etter disse en stund. så tusen takk
Kjøpt! Blir en tur til Elkjøp imorgen for å se om jeg kan bytte til Norgesenergi og få kr.1000 tilbake evt. gavekort.