Til dere som ikke fikk tak i en QC 35 II sist, så tikket det en fin mail i dag fra Elkjøp: Happy hours på elkjop.no Fra kl. 18 til 23.59 er det Happy Hours på elkjop.no! I kveld får du gode tilbud på et stort utvalg varer. Antallet er begrenset, så her gjelder det å være tidlig ute. Se et utvalg av kveldens priser under! Rabattkoden HAPPY gjelder kun produktene i dette nyhetsbrevet.
Frister litt å bestill et sett... Vet ikke helt hvorfor.. har QC35 + Sony 1. og 2. generasjon.. Er kanskje bare fordi det er så godt tilbud?
Ble veldig i tvil nå... Hadde egentlig bestemt meg for å plukke opp den siste Sony'en i Taiwan i neste uke. Der prises den til like under 3000, som er "normalprisen" til Bose her på berget. Dilemma!
Fikk kjøpt et nytt par med QC 35 II nå før klokken 18:00 med rabattkoden: HAPPY Da er det bare å sette i gang!
Ja ja, da fikk jeg også kjøpt meg et par med Saga`n til Kona, @Are best du kjapper deg før blir utsolgt
Gode tilbud sprer seg fort sa den vise mannen bak bonusdisken. Viser seg at Net-on-net har fått med seg kampanjen til Elkjøp og slår til med et identisk tilbud på QC 35 II i svart og sølv.
Elkjop.no->finne bose->paypal->amex-> PANG, der var CTen i boks EDIT: wow.... mangla vist 30k på CT... er det mulig
Da er par nr 2 innkjøpt, forrige par til samme pris ble på mystisk hvis liggende hos min søster på permanent basis..... Men hva gjør det så lenge deg blir spend mot AmeEx CT nr 2
Hvis noen vil kjøpe mitt så skal den få det til samme pris. Jeg ble litt ivrig og tror ikke jeg trenger både svart og sølv (som jeg har fra før).