Flighten gåt 01.10, så litt bedre enn 1.25. Ellers jobber på å komme meg på samme fly som resten av familien via FRA og som har avgangstid 23.45. Ser ut som det nå finnes to billetter så det blir en telefon till SAS/Tallinn asap for sjekk
Jeg ska nå snart bestille min første CT, til Phnom Penh, men via BKK. Ønsker å få en natt i byen, og mest mulig timer der, så då utgår jo ankomster pissetidlig, men er en del alternativer med ankomst litt tidlig ettermiddag. Har litt lyst til å prøve 380 for første gang i mitt liv, men Thai sin fra London lander gørrtidlig.. Vurderer då Lufthansa, men ekspertisen her inne er jo ikke sykt begeistra, etter hva jeg leser.. Er de såpass mye dårligere en Thai, at jeg bør bare droppe 380, og heller kjøre safe? Utreise er fra Sola, hjemturen vil jeg forsøke å få gleden av Eva, med en natt i Taiwan.
Lufthansa har en ganske random C, ingenting å hoppe i taket av eller ta en omvei for. Thai er hit or miss, noen gamle kabiner og noen nye. Hadde tatt det som passer best med reisetider.