Crappy onsdagsstart

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av geddi, 05. okt 2016.

  1. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,367
    Likes mottatt:
    28,912
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra TG lounge i BKK. Stor skuffelse fra HKT siden oppsatt A350 ikke virket og det ble en gammel 777. Startet med at sjåføren fra hotellet satte oss av på feil terminal. Ble sluppet av på domestic, jeg fant jo det helt naturlig. Men neida, siden vi skal videre til FRA så skal vi reise internationalt fra HKT til BKK. Helt logikst altså. Dagens andre skuffelse var jo TG's lounge i HKT. Med helt ny terminal hadde jeg ventet litt bedring fra den gamle. Så feil kan man ta, 20 seter inngjerdet mitt ute mellom gatene. Får håpe den er midlertidig.

    Så nå er det bare å håpe at forventningene innfris, 2 midtsetet høyt oppe i andre etase på TG's A380 til FRA kan vel ikke skuffe? Blir "noen" glass Gul Enke og å strekke seg helt ut.

    Ha en flotters kveld folkens
     
    LN-FHU and Xflipper like this.
  2. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God kveld! Effektiv dag på jobb, tida fløy av gårde. Det nærmer seg vinter her, svigermor har bestilt meg til å skifte til vinterhjul på bilen hennes. Skal få det gjort ikveld, heldigvis har man tilgang til et verksted så det kan gjøres effektivt.

    United First er ikke så galt, fløy fire legs forrige måned. To leg med 737-800, eldre, men greie seter 2+2, et leg med ERJ175, store seter, 1+2, og et med 757-200, liggeseter og 2+2. Boardinggruppe 1 hvis du har betalt first, fritt valg i velkomstdrikke (jeg levde på Gin Tonic) og veldig hjelpsomt crew.
     

Del denne siden