FRA-OSL LH 861 Airbus A321-200 Sete 2F Flytid 1t 45 min Det er jo et lite antiklimaks når man setter seg ned i et "vanlig" flysete etter en slik tur. Selv om setet ved siden av er ledig som alltid på Lufthansa. Ikke mange som dro på business class til Oslo - kanskje 10 personer alt i alt. Litt forsinket fly inn betød litt forsinket avgang, men vel oppe fikk vi servert lunsj. Jeg må jo innrømme at dette ser bedre ut enn det man får servert på SAS - og smakte godt gjorde det også. En stille og rolig tur over skyene før vi landet på OSL på rutetid. Så var det bare å komme seg ned til flytoget og ta turen inn til sentrum. I morgen er det tilbake til hverdagen...
Hvis jeg noen gang kommer meg til Argentina og Buenos Aires skal reisen skje med Lufthansa First! Takk for et strålende reisebrev
Herlig! Gleder meg til neste tur, skjønt jeg ble litt nedfor når du ranket LH over Swiss ettersom jeg skal ha dem den ene veien. Jaja, ilandsproblemer...
Da får du jo et godt sammenligningsgrunnlag selv. En av grunnene til at jeg ranket LH over Swiss er kabinen helt foran i nesen på jumboen. Det gir en ekstra eksklusiv følelse. Jeg tror nok ikke du blir skuffet over noen av dem.
Ah! Ja, det er jo samme inntrykket jeg satt igjen med etter å ha fløyet TG F 747 og deretter TG F 380. Selv om 747'n hadde gammelt hardware var opplevelsen mye mer ekslusiv, bla pga flere seter i 380.
Tusen takk for en fin tur. Lufthansa leverer virkelig og det å ha reist i F med bare 3 stykker i kabinen må være en ypperlig opplevelse
Hallo!? Kven gidd lese menyen online når ein kan få den i InsideFormat (.jpeg) rett i fokus av synsfeltet? Takkar og bukkar! Grisemisunnelig på at du fekk Rimowa-kit. Heldigvis har vi medforumistar som går langt (eller reiser endå lengre) for å skape balanse i universet. Har du større bad enn dette så tippar eg du er enten lege eller tannlege Takk igjen for ein flott rapport! Så løftar eg siste vinglaset i dag i di omtrentlige retning; cheers!
Det kunne jo være at noen ønsket å lese den tyske eller spanske versjonen som jeg ikke tok bilde av. For øvrig synes jeg at flere flyselskaper burde lagt ut menyene online slik at man i ro og mak kan vurdere valg av måltider og drikke på forhånd.
Har nå tatt samme rute i LH F. Hvis du bare spør etter cognac får du den vanlige L'heraud, spør du om de har god sort blir du tilbudt denne 30-årige jubileumsblandingen fra samme produsent. Smakte ikke så dumt. Hilsen fra FCL i FRA.
hei, Jeg fikk "booket"samme turen i dag med avreise på tirsdag 21/3,men jeg flyr ifra AES. Prøvde å få en tidlig avgang til OSL,slik at jeg rakk LH`s flight kl.13:00 til FRA,men den ellers så hjelpsomme kundebehandleren i Tallin påstod at "systemet" eller Lufthansa ikke aksepterte det. Derfor blir det ikke avgang til FRA før 17:15,og et lengre opphold i "Gullstua"på OSL i stedet. Returen min går 25/3 tilbake fra EZE,og igjen greide de å booke en kjempekort connection i FRA,kun !.05 Hvor stor er muligheten for at den ryker. Men gjør den det,så kan man jo få nyte mer av livet i F-loungen. Har booket 2 netter på Sheraton Buenos A.Resort & Convention Center,samt en natt på Hilton ( var fullbooket de 2 første nettene ) Alle netter på "Club/Executive"rom. Noen som har erfaring med disse stedene?
Hilton i Buenos er som alle andre Hiltons. Lite sjel, men helt greit. Kunne vært hvor som helst i verden.