God ettermiddag fra Tromsø. Måtte stå opp altfor tidlig i dag for å rekke morgenflyet. Gjør heldigvis ikke det like ofte som før... Bookingfingeren har fått kjørt seg det siste døgnet og det er bestilt høstferietur til Praha og guttetur til Asia. Tror det måtte 14 forsøk til for å få bestilt turen til Asia, det er ikke bare SAS som har bestilingssider med forbedringspotensiale... Litt over fire timer til neste flytur.
Ja. Skal ikke si jeg er skeptisk til Temptech. Det var bare noe med designet som ikke tiltalte meg like mye som de fra MQuvee. Prøvde å google erfaringer med Temptech skap. Fant ikke veldig mye å basere meg på. Vibrasjonsfritt og støyfritt er et must ja. Og uttrekkbare hyller i tre. Da er det litt gøy å åpne opp. Tror det blir MQuvee WineExpert 24 jeg.
Hadde to Temptech skap innebygget under benk i stuen i forrige huset vårt. Vi var veldig fornøyd. Kan ikke si at vi ble plaget av støy. Ingen vibrasjoner.
Jeg har en gang reist med Ryanair RYG-ALC t/r i 2010 da jeg frekventerte ALC. Tenker det var siste gangen, men det skal de ha interkommunikasjonen i selskapet var ikke god. I bussen ut til flyet i ALC tikket det inn en mail fra Ryanair om at flyet jeg var på vei i buss til, var kansellert på grunn av askeskyen fra Island. Mailen hadde tydeligvis ikke kommet til sjåføren så vi tok av til Rygge og kom helt frem.
Bare sørg for å sjekk at hyllene har god nok avstand for flaskene dine. Alle skap er tilpasset bordeaux for å få inn flest flasker. Noen av de er så trange at selv en burgund-flaske er et problem.
Det var et nyttig tips. Tror jeg dropper innom en forretning som har disse skapene jeg for å sjekke før pakken sendes.
Det er et veldig godt poeng. Skapene vi hadde var vanskelig for mange flasker. Måtte ta ut en hylle for å få plass, og da mister man mye plass.
Siste kveld fra Los Angeles for denne gang; Det blir «avskjedsmiddag» på Javiers Har forøvrig digg fly på hjemreisen i morgen, 340-600 til MUC. 320neo videre men det gjør ingenting. Håper bare LH velger å la meg få sete litt langt framme. Trenger ikke rad 1, men minst rad 2 og kaviar til MUC er innafor. Eller kanskje ikke, blir for stor kontrast til telttur rundromkring Bitihorn?