DNB supertilbud med Power i helgen

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av HaraldOslo, 15. aug 2017.

  1. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Ja. Men maks 1 per kunde og videreføring eller binding(12mnd ) av abonomang er krav.
     
  2. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Snakket med en butikksjef hos Power forrige runde og han sa de hadde ekskludert Ipads på slike tilbud nå fordi folk bare videresolgte dem på Finn dagen etter.
     
  3. Thomas123

    Thomas123 Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    Hm, ikke akkurat ideelt da nei... Ser at siste kampanje var i slutten av juni, må kanskje vente til neste og se uansett
     
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Veldig bekvem unnskyldning..
    Hvorfor skulle de bry seg om hvor produktene havner etter de er solgt?
    Saken er at de taper penger på det og følgelig ikke vil selge de.
    Applekundene kommer uansett, og hele poenget med tilbud er jo å få folk inn i butikken..
     
    Chrisbgg liker dette
  5. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,367
    Likes mottatt:
    1,286
    Bonuspoeng:
    113
    Nå er det supertilbud hos Power igjen.
    De vanlige unntakene på Ipad/Iphone/Samsung gjelder.
    https://www.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/kort/supertilbud.html

    Jeg trenger dessverre ingen elektronikk nå...

    For dem som er på jakt etter en ny stor, rimelig tv:
    Power har matchet Elkjøp sitt tilbud på denne og med 20% rabatt på toppen blir dette veldig billig :)
    LG 65 tommer, 4K IPS og HDR til kr 5592 med DNB-rabatt.
    https://www.power.no/tv-og-tilbehoer/tv/lg-65-4kuhd-led-tv-65uk6100plbaen/p-917643/
     
  6. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,363
    Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    jeg ble litt bitter, jeg hadde tenkt til å kjøpe meg samsung galaxy s9+ 256GB og power satt den ned i går til samme pris som elkjøp og flere, men i dag når det er supertilbud så var den satt opp igjen. Bestilte på komplett med 4% bonus og prismatch istedenfor.

    Skal prøve å dra innom power i morgen og se om de vil prismatche og hvor billig abbonement jeg slipper unna med fra Telia. På nettsidene måtte jeg bli switch eller swap eller hva det er
     
  7. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Apple Watch 3 Nike+ 42mm kjøpt idag :)
     
  8. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Har lyst til å kjøpe den jeg også. Har en Series 1..
    Men nå ser det ut til at eSim blir tilgjengelig i løpet av de neste 6 mnd, så da velger jeg å vente til jeg får Apple Watch 3 Nike+ Cellular...
     
  9. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Har hatt en serie 1 i ca. 9 måneder. Orket ikke vente på CEL-versjonen :)
     
    Blaa liker dette
  10. Nilsen

    Nilsen Medlem

    Innlegg:
    81
    Likes mottatt:
    59
    Bonuspoeng:
    18
    Deilig med oppussing og 26000kr brukt hos power i dag ;)
     
    Xflipper liker dette
  11. PetterX

    PetterX Aktivt Medlem

    Innlegg:
    346
    Likes mottatt:
    85
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg hadde tenkt å kjøpe tørketrommel som var satt ned til kr. 8000 fra kr. 11.000,-. Selger sa jeg ikke ville få ytterligere 20% rabatt gjennom DNB MC.

    Det ble ingen handel og i ettertid har jeg blitt fortalt at selger tok feil og at jeg har blitt snytt for en god handel.
     
  12. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113

    Det har du dessverre :(
    Rabatten blir trukket fra på faktura, du trenger ikke nevne noe til dem på power. de har nada med det og gjøre. Hadde muligens tatt en samtale med vedkommende om jeg ikke bodde langt ifra.
     
  13. PetterX

    PetterX Aktivt Medlem

    Innlegg:
    346
    Likes mottatt:
    85
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg slo meg til ro med forklaringen, og det sto at at det ikke gjaldt allerede rabatterte varer og noen produkter Apple og Samsung. Dette vil vel si at alt i tilbudsavisen ikke inkluderes i tilbudet fra DNB. Siden jeg følte det ble et sjansespill valgte jeg å avstå. Siden andre har fått DNBs rabatt på tilbudsvarer føler jeg meg lurt, eller at andre har fått rabatt på noe de egentlig ikke skulle hatt rabatt/supertilbud på ved en feil. Får se ved neste korsvei...
     
  14. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    I tilbudet står det ikke at rabatterte varer ikke gjelder, men andre rabattavtaler. I midt hode er dette to forskjellige ting.

    En vare nedsatt for alle kunder = salg
    En avtale om f.eks. 10% på alle varer gjennom f.eks. en forening = rabattavtale

    Det siste gir ikke DNB-rabatt i tillegg. Det første skal det.

    Jeg ville gått tilbake til Power og krevd maskinen for 8000,- minus 20%.

    2018-08-22 11_23_38-E-post – indahla@outlook.com.png
     
    Chrisbgg and Xflipper like this.
  15. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor står det tilbudsvarer ikke gjelder ?
    Står vel forhåndsbestilt og maks 1 appel ved videreføring av abonomang?
    Mener @indahla har rett her
     
    indahla liker dette
  16. whaat

    whaat Trust me I'm a doctor, sort of

    Innlegg:
    111
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har flere ganger kjøpt allerede nedsatte varer og fått rabatt på de uten problemer. Som andre sier, rabatten blir trukket i Mastercard faktura så selgerne har lite å gjøre med tilbudet bortsett fra at på kassen blir faktura markert med at du har benyttet deg av DNB tilbud - dette antar jeg er for en senere refusjon av en defekt vare. Du betaler, med andre ord, hele beløpet som står på prislappene men DNB skal gi deg 20% tilbake i Mastercard faktura. Tilbudet pleide å være noe bedre før da de ikke hadde utelukket iPad og heller ikke hadde forutsetningen at iPhone må kjøpes sammen med abonnement. Iallfall kommer Supertilbud flere ganger i året. Forrige gang det var tilsvarende tilbud hos Power var i slutten av juni.
     
  17. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,363
    Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    Power gjør hva de kan for å unngå å blø for mye penger under kampanjedagene. Derfor. Jeg skulle ha ny telefon (Samsung S9+ 256GB) og dagen DNB annonserte kampanjen satt Power prisen ned til den laveste (og havnet derfor høyt oppe på prisjakt). Dagen kampanjen begynte var prisen skrudd OPP igjen. I tillegg krever de binding hos telia eller ice, noe de ikke gjør vanligvis, slik at de kan få provisjon fra dem for å dekke litt av tapet. Så kundene blir regelrett lurt inn i butikken men lav pris fra dagen før.

    Etter dnb-kampanjen var prisen satt ned igjen.

    De er også veldig flinke på å spørre/sjekke om du har DNB når du skal betale, for de noterer ned i ordren slik at du ikke kan snyte deg til ekstra rabatt eller få penger igjen for fullpris.

    Delingsnøkkelen mellom Power og DNB vet jeg ikke, men siden USBL-medlemmer får 10% er det vel ikke utenkelig at det er 50/50 og Power gir 10% til DNB for hver vare betalt med DNB MC.

    For å være et rasshøl har jeg lurt litt på å printe ut et "klistremerke" av skandiabanken-kortet mitt og klistre på DNB-kortet, og så bruke USBL-rabatten i tillegg. Så lenge de ikke ser at jeg betaler med DNB så gjør jo ikke det noe O:)

    (Men det står vel vanligvis DNB MASTERCARD i kortterminalen, vet ikke om det også står i kasse-displayet)
     
  18. tgarm

    tgarm Nytt Medlem

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Det virker rett og slett som de ansatte hos Power ikke helt har oversikten. Jeg skulle også kjøpe noe som var på salg. Fikk beskjed om at den prisen ikke gjaldt om jeg betalte med DNB MC. Etter litt diskutering kom en annen ansatt og gav meg rett. Er ikke første gangen det skjer.

    DNB har store eierinteresser i Power, de ettergav 400 mill. i gjeld rett før årsskiftet som ble delvis omgjort til aksjer. Power sliter og DNB hjelper til ved å kjøre slike kampanjer. Har jo vært to stykker ganske tett nå.
     
  19. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Kan bekrefte at DnB og power tar 10% av rabatten vær. Kjenner en daglig leder på power som fortalte det til meg ;)
     
    chrt and Anton80 like this.
  20. whaat

    whaat Trust me I'm a doctor, sort of

    Innlegg:
    111
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    Det har jeg lagt merke til før også. Har benyttet meg av Supertilbud hos Power/Expert i over 2 år. Litt irriterende, men ofte er tilbudet med 20% uansett god nok, selv om det kunne vært bedre med lavere prisen på varen. Særlig for varene som selges tilnærmet for samme pris overalt, f.eks., Apple produkter, er det en god deal. Synd at iPad er nå eksludert...
     

Del denne siden