DNB supertilbud med Power i helgen

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av HaraldOslo, 15. aug 2017.

  1. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,361
    Likes mottatt:
    4,163
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis de ikke vet at du betaler med DNB-kort så har de heller ingen grunn til å ekskludere ipad. Kan de egentlig nekte deg å kjøpe den?

    XXL har vært med på supertilbud tidligere, og de hadde med liten skrift "gjelder ikke gavekort". Bare av ren nysgjerrighet dro jeg bort, kjøpte et gavekort på 500 kr, sa ingenting om DNB og jaggu fikk jeg ikke 100 kr avslag på neste MC-faktura.

    Så dette er "soft-block" for at de ikke skal tape penger tenker jeg, får du kjøpt deg et gavekort eller en ipad uten at de merker seg at det er DNB så er du home free.
     
    Neonex and Xflipper like this.
  2. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Verdt et forsøk neste gang :)
     
  3. whaat

    whaat Trust me I'm a doctor, sort of

    Innlegg:
    111
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg er litt usikker på om dette er noe de legger manuelt på kassa eller om det skjer automatisk i kombinasjon av ekskluderte varer når betalt med DNB kortet. Mulig at det er sist nevnte så har det har lite å si om selgeren på kassa vet om det er DNB kort eller ikke. Siden gjelder tilbudet også i nettbutikken, så jeg mistenker at dette er noe som skjer automatisk.
     
  4. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,361
    Likes mottatt:
    4,163
    Bonuspoeng:
    113
    De skriver et notat på handelen slik at de vet at du kun skal få tilbake 80% av beløpet hvis du prøver å bytte varen. Så vidt jeg vet går rabatten automatisk hos DNB når de ser du handler hos Power.

    Hadde sånn sett en negativ opplevelse hos Clas Ohlson. Jeg kjøpte en USB-mikrofon under DNB Supertilbud, men mikrofonen viste seg å være dårlig. Jeg fikk da en tilgodelapp på hva mikrofonen kostet - 20%, siden det var DNB. Så hvis jeg ville kjøpe en annen dyrere mikrofon så hadde jeg da mistet rabatten jeg fikk.
     
  5. olekvi

    olekvi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    418
    Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg kjøpte en MBP 15" med en sekskjerners i7 og gledet meg til ny og raff maskin nå på siste Supertilbud hos Power. Maskinen bråker dessverre som en flymaskin og føles like varm som et vaffeljern så jeg måtte bare returnere den.

    Siden den var kjøpt på Supertilbud så var det visst ikke bare-bare, normalt sett så kan visst Power sende penger direkte tilbake til kredittkort (som normalt), men i tilfelle supertilbud så må Power-butikken visstnok sende en forespørsel til sin bank (SEB?) som igjen tar kontakt med DNB også ordner de opp på kamerset slik at jeg kommer ut i 0 på MC-fakturaen.
     

Del denne siden