God morgen fra Grenland. Nydelig vær. Fått lokka fruen med på en harrytur med nye colorhybrid fra Sandefjord til Strømstad til lørdag. Lokkemiddelet er en overnatting på Strømstad spa, må betale 242 kr + bruke en Hotels.com reward natt.
God morgen fra Shangri-la Bangalore. Siste dagen nytes ved bassenget før turen går hjemover inatt i fronten på 747-8 og en laaang dag ifrankfurt imorgen.
Forøvrig litt lite aktivitet her siste tida, skyldes mye reising, jobb og et meget sterkt Tinder-game! (snikskyt). Gull-kantina i Køben minner om IKEA uten kjøttboller. Dog god kaffe og kjeks
God dag fra Panama! Dette er utsikten jeg våknet opp til i dag tidlig! Da var min 19 timers stopover over, og jeg vender nesa tilbake mot Oslo. Heldigvis skal jeg både fly og spise godt de neste 20 timene!
Drinken heter Burning wine altså hestemøkk, da får en forsøke hestemøkk drikken angivelig i F-loungen på PEK sommer`n 2020...Gleder meg allerede
Fortsatt god onsdag fra SK4604. Det er fortsatt ingen Mikkeller Organic Dream å få ombord, bare kuben og Northern Trails 3. Jeg får vel prøve igjen om ca en måned om det blir igjen noen SAS-legs på turen OSL-ADL BNE-OSL etter diverse justeringer når Lufthansa og Thai kommer på banen.
Jeg ble usikker selv etter en prøvesmaking. Eller kanskje jeg bare var jetlagged? Etter en biltur om det går!? Eller rett og slett høydesyk. Jeg var iallfall så svimeslått når jeg skrev at jeg feilinformerte dere. Det er gjæret hestemelk som er najsonaldrikken. Geitemelkvarianten er mer XO-versjonen.
Burde vi hatt en egen tråd her med dagens tinderdatebilder, inspirert av dagens hotellutsikt? Kan være til glede for oss som knapt husker sist vi var singel...
Burning Wine var simpelthen brennevin. Ekstra sterk av slagsen, for øvrig. Må ha vært noe som likner på grappa (men som luktet som det hadde vært innom stallen).
Det frister overhode ikke, vil jo ødelegge all appetitt for kommende fly reise, og ut ifra PEK, flyr en kun med O på billeten
Som relativ ny singel 26åring må jeg si at utvalget er relativt bra! Har enda tilgode å finne den ene som blir tent av bonuspoeng og en lommebok så full av kredittkort at selveste Hallgeir Kvadsheim ville blitt imponert