Sett opp et seminar i tropemedisin så er jeg der, kurset avholdes på Sumo (lunch), middag på BARE eller Lysverket? Andre forslag takk, og senaften avsluttes på ? Skulle gjerne gjort det, men en må ha respekt for reise restriksjonene selv om en er vaksinert med Pfizer x2 doser for over 3 uker siden. Så kommer vi snart igjennom dette mareritt, og det legendariske Sumo treffet med Ozone bar er back in biz eller First(hvis det da eksisterer til den tid)
God formiddag fra Larvik! Strålende sol og 9 grader. Mye vind idag! I går ettermiddag så jeg eksosstripene fra et fly på himmelen. Kan nesten ikke huske sist jeg gjorde det. Håper på flere striper fremover Ha en flott fredag og helg når den kommer! PS: naboen er «endelig» i gang med den nye balkongen. Mye bråk
Det er sant. Innvandrer er jeg også, det gjør ikke saken noe bedre. Det er fint i Bergen når det ikke regner da.
God helg allesammen, og hus å hjelpe amerikanerne markere med en GT i dag. Konkluderer at det ikke blir champagne i Trondheim 1.mai-helgen. Langesund helgen etter henger vel også etterhvert i en tynn tråd. MR til London blir det selvsagt heller ikke noe av i mai. Neste booking er Sveits i juni og Køben i august, sistnevnte kanskje større sjanse enn snøballer der nede. Men de lange reisene til CPT, TPE og IAD utover høst og vinter tviholder jeg troen på. Viktig med noe å se frem til. K
Det finnes mange muligheter for å følge med på naboen: Stalker ? Elskerinne ? Kriminell ? Eurobonus millionær ? Størst ballkong ? Størst .... ? Nei det var fredags humoren, god helg folkens
«Størst platting, størst vogn, størst gjeld, størst kjærring. Det er alt kongen har.» - Ole Ivars, Kongen av Campingplassen