DY : Bergen til USA - 699,- per vei

Tråd i 'Reisedeals' startet av Are, 07. mars 2017.

1. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Det er vel det som er problemet med Ola Dunk. Sikkert billig for de som flyr direkte fra Bergen, men ikke spesielt lukrativt for oss som må fly inn. Vil påstå at med Norwegian så ender man å betale mer en man hadde planlagt og at man får det man betaler for. Er ikke noe for meg heller, men det er nesten utelukkende sundt med konkuranse. Blir spennede å se om Bergenserene klarer å fylle opp flyene.

2. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Etter nøye vurdering, slo det meg i går da jeg skjærte salat: TV-kokker som sier salaten smaker mye bedre når en river den, contra å kutte med kniv... ✈️

C

bor_i_en_koffert liker dette
  3. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,509
    Bonuspoeng:
    293
    Det er da rett og rimelig at Bergen fortsetter å ha direkteruter til USA ... det har vi da hatt siden "tidenes morgen"!!
    Jeg fornemmer jo litt misunnelse her ...Stavanger hadde en liten periode rute til IAH til stor forargelse for danskene og CPH ...

SAS sin rute fra CPH til SEA mellomlandet jo i BGO med B747 i mange år ...
    Norwegian har hatt sommerrute med Dreamliner i noen år ...

Det er da mening i at Norwegian nå får direkteruter fra USA .... selvsagt vil amerikanerne til Bergen ....

Tenker jeg kommer til å teste en av disse rutene en gang jeg kommer over gunstige billetter, at flyene lander "langt ute på landet" gjør vel ikke så mye for de av oss som liker å kjøre rundt i i USA.

Forøvrig er det vel sånn at hele Norge er "langt ute på landet" for amerikanerne??
    I tidligere tider fikk oljefolka i Stavanger ødemarkstillegg når de ble stasjonert der ..

Og ja @tommy777 jeg tar mer enn gjerne en tur på vegne av "menigheten" ...

tommy777, helged, Chrisbgg and 2 others like this.

Del denne siden