Morsom reise som ble godt skildret! Selv ville jeg nok satt av en dag eller to, men jeg er jo også ganske rar.
Det kan hende jeg hadde fått godkjent en slik reise i hjemmet, men jeg er sikker på at hun hadde nok krevd en overnatting eller to på destinasjonen. Dette kravet kom på min første tur til HKG.
Fint reisebrev Men er det slik at du (og dere andre på forum) reiser på poeng og kommer tilbake samme dag hvis det lar seg gjøre? Det hørtes i såfall tung ut haha..
Dette er ikkje normalen, men på denne turen skorta det på tida. Så då blei prioriteringa å ha mest mulig tid i LH F. På dei 25 timane det tok frå Frankfurt tiø Mexico og tilbake så fekk eg ca 11 timar søvn. Så dette var ikkje slitsomt. Heller ingen jetlag, og reiser man på første klasse hos Lufthansa frå Frankfurt så er stress eliminert også
Hærligt! Takk for at du delar! Det er no 30 timar igjen til eg skal inn i "zona" igjen, og eit slikt reisebrev hjelper godt på no når tida kjem så sakte. Må også få rose deg for fine bilder, eg slit av og til med å huske å knipse. Men det ser ut som om du har full kontroll på dokumentasjonen.
Ja .. hun mener at når jeg bruker så mye tid/penger på tur så må jeg gjøre mer enn å snu i døren. Synes det er en god tanke!
Takk! Det er mange her inne som har vore til inspirasjon, og du har absolutt ingen grunn til å vere beskjeden på eigne vegne!
Virker som en genial måte å tilbringe helga på . Undrer på om det går noe varsel fra flyselskap til Tolletaten/Politiet om mistenkelig adferd når man bare flyr til Sør-Amerika og snur?
Huff noe så farlig lesning, svært så påvirkende kraft dette reisebrevet hadde, følte "the Dark side" tok overhånd et lite øyeblikk, til en oppdaget, "det var jo ikke jeg som reiset", og i den skuffelsen må en applaudere @oleredv for dette herlige reisebrevet. Ja dette var stas Enig med mor. Den er nok på vei Kan bli en pit stop med "bend over" undersøkelse der ja... Omorganisering av frimerke kolleksjonen? Julebakst? Male veggen i huset eller IKEA PS husk passet