I følge Flyertalk bytter de til A380 med bare to klasser fra og med mars. Bruker ofte å ta et par dager før man får en uttalelse på de. Denne er jo veldig kjent, så regner med det blir en del bloggere som poster oppdateringer fortløpende på status.
Er ikke død enda. Flyertalk melder om at det finnes tilgjengelighet fra bla BKK, CGK etc, vel og merke da via Kuala Lumpur.
På flyertalk skrives det at det at de får MH C på xxx-KUL. Men når jeg så på disse i går fikk jeg kun opp økonomi som alternativ på legget til KUL.
Det ser ikke sånn kjempeoptimistisk ut når jeg søker på bestillingen på sidene til MH. alle legs er fjerna...
Jepp, var vekke frå Emirates-appen i dag tidleg og setet mitt er ledig på Expertflyer. Betre lukke neste gong.
For å kome med ei avsluttande oppdatering på korleis denne vart handtert. Eg booka via Expedia. Fekk refundert bookinggebyret deira på kr 130 for rundt ei veke sia. I dag kom refunderinga frå MH. Som kompensasjon fekk ein tilbod om ein gratis t/r i økonomi frå KUL til alle MH sine destinasjonar utanom Europa og Australia. Denne er gyldig fram til seks månadar etter opphaveleg reisedato. Voucheren er direkte knytt til passasjeren som vart råka. Det er vel betre enn ingenting, men det er litt rart å kompensere ei reise i First med ein billett i økonomi. Trur nok ikkje at min kjem til å bli brukt.