Guys and gals.... Vi begynder at nærme os tiden hvor vi sender reservationerne videre til hotellet. Derfor lige en reminder til de som evt. har overset denne tråd eller ikke nået at reservere hotel endnu. Navn, antal personer, fornavn og initial for efternavn samt antal nætter i denne tråd en af de nærmeste dage Husk at deltagelse i aftenarrangementet i Dubai kræver at man bor på hotellet. Jeg sender reservationer mandag 21. juli kl. 12.00 som også er deadline. Bestilling efter det koster op til flere runder pils til alle i hotelbaren, som strafgebyr
Hej alle, Jeg har netop sent e-mail ud til alle som har bestilt hotel. Venligst udfyld de information som hotellet beder om - hurtigst muligt - så vi kan få sendt info videre og sikre en let og smidig check-in i DXB. Har du - mod forventning - ikke modtaget denne mail og har bestilt hotel, så send mig en PM (inkluder gerne fuldt navn og e-mail i denne PM) /Flemming
Det gik fint. Jeg kan da kun opfordre til at ALLE melder sig ind i Hyatt Gold Passport - man ved jo aldrig hvad der kan ske på sådanne ture vi arrangerer
Uff er litt skeptisk til å fylle inn kredittkort etc i Google Docs. Jeg skjønner jo forsåvidt at man gjør det sånn for enkelthetens skyld, men om man skulle være så uheldig å få en hacket Google Konto så sitter plutselig en del kriminelle på kredittinfo. De sier jo selv at man ikke skal oppgi passord/etc i Google forms.
Jeg kan trøste dig med at det kun er mig som har adgang til dette Google Doc og kontoen er sikret på bedste vis med password i høj kvalitet etc. der skiftes jævnligt. Naturligvis kan vi aldrig give en 100% garanti, men det gælder også bookingsystemer, email etc. Desuden vil dette dokument blive fjernet fra Google Doc, så snart alle oplysninger er indsamlet. Hvis du er mere tryg ved at sende det til mig pr. mail eller PM, så gør gerne det (skriv også lige dit fulde navn i mailen), men personligt ville jeg nu foretrække at sende det via en https-forbindelse i denne form - derfor har jeg valgt denne løsning. Sender du det direkte til mig, så udfyld blot 0000 0000 0000 0000 i feltet for kreditkort i formen. Hotellet kræver kreditkort som garanti og vi er derfor nødt til at indsamle det. Hvis alle skulle ringe direkte til hotellet for at afgive det vurderer jeg der bliver stor risiko for fejl og en stor arbejdsbyrde for alle.
Innmelding i Hyatt Gold Passport er gjort. Samme øvelse med Club Carlson under NordicMegaDo gav jo god uttelling og mye morro i etterkant.