Der er ikke bestilt noget værelse til dig, da du først har tastet oplysninger i tilmeldingsformen efter vi har sendt al info til Park Hyatt. Fristen var 6. august og din tilmelding er først registeret 8 august - altså efter alle oplysninger er sendt afsted - og er derfor ikke kommet med. Så hold bare fast i din Points+Cash.
Den er grei @Flemming Poulsen jeg hadde notert fristen til 8 august. Så det er my "bad". Nå har jeg hvertfall hotell Gleder meg! Thomas
Mottatt. Viste seg at Hyatt nummeret ikke var kommet med, men ringte diamond desk og addet det. Er det forresten noen overraskelser ifm status på Hyatt?
Basert på tidligere kommentar fra Flemming, ligger det vel litt i kortene at det blir NOE.. Men vil de avsløre det på nåværende tidspunkt..?
Hadde vært fint med noe ala CC concierge som kom noen dager før Nordic DO sist Så slipper jeg waste en diamond challenge
Nå er jo Hyatt Diamond en EKSTREMT mye bedre status enn CC Concierge. De opererer vel ikke i samme verden ommentrent (Pun intented for CC)..
Hehe det kunne jo vært litt moro da. men for min del er tilbudet om statusmatch hos Emirates enda bedre.
Min bestilling ligger inne som et dobbeltrom, men dog med en helt annen pris enn det som er forespeilet. I følge oversikten på Hyatt skal jeg betale 1200 AED per rom per natt, uten skatt. Med skatter blir prisen 1450 AED per natt. Er dette riktig?
Logget meg inn på Hyatt og så at jeg var oppført med 3 netter i stedet for 2. Snakket med Hyatt og de kan ikke endre og ba meg kontakte reiseleder, hvilket er gjort. Du har fått mail Flemming.
Nå fikk jeg endret på Hyatt men pris for to netter ble AED 2344, og ikke AED 800x2. Men det fikses kanskje ved ankomst eller utsjekk...?
Har bedt om en opdateret liste over alle reservationer på Park Hyatt for at dobbelttjekke om de har registeret alt korrekt. Jeg sammenholder den med hvad vi har bestilt så snart jeg modtager den.
Også vår bestilling var kun registrert med 1 person, og ikke 2 som bestilt. Men litt epost-veksling med "Reservations" hos PHD fikset saken. Dog ikke fått opplyst noe om annen pris enn den som var avtalt. Vi er uansett klar for tur!
Jeg har idag udsendt mails til de personer som evt. deler rum i Dubai (og hvor vi ikke allerede ved hvem de deler med) for at sikre at der ikke er nogle som ved en fejl ikke har fået booket hotel. Hvis du deler rum med nogen, så svar gerne mailen ASAP med fuldt navn på den som har booket rummet samt dit eget fulde navn. Jeg har desuden fået oplyst fra Park Hyatt, at der stadig er enkelte bookinger, hvor prisen ikke er opgivet korrekt i bookingen. De er klar over det og arbejder på at rette dette.