Etter at @Flemming Poulsen fikk endret min booking til 2 netter, ble også prisen min "økt" til 960 AED pr natt med grand total på 2344AED Men det ordner seg nok
1220AED passer med et dobbeltrum. Priserne er som følger og postet tidligere i denne tråd: Single room: 800AED plus 10% service charge+10% municipality fee+20AED tourist tax Double/Twin Room: 800AED+200AED+10% service charge+10% municipality fee+20AED tourist tax Hotellet har fået en nøjagtig kopi af hvad hver enkelt selv har indtastet i hotelreservationsformen og hvis der er registeret noget forkert, så tag det med receptionen på hotellet. Så retter de helt sikkert op.
Må si jeg digger utsikta mi! Gleder meg som en unge til å stå opp i morgen tidlig og trekke opp gardina. Stå på verandaen og se byen bedre!
Kan alle sammen som skal ta noen form for transport til DXB imorgen (4.9) skrive det inn inder, så kan vi bestille transport samme ?
Jeg kan sikkert ta med 3 stk om det ikke er mye bagasje den korte turen bort. Bestilt bil til 0400. Jeg har lovt bort en plass allerede, så huk tak imeg i kveld. Kan sikkert ta med iallfall en person til Oslo og. Da blir det iallfall S-klasse!