En jetlag mandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av spacecosmos, 03. jan 2022.

1. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Tipper en god blanding av Covid isolasjon og karantene med hjemme kontor for mange om dagen. Tikker stadig inn nye Covid svar, med en synkende trend. Må du dra til et sted sola ikke skinner du Covid`n...

SayWhat, Earl, Eddie47 and 4 others like this.
  2. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    God (blå)mandag fra Jessheim.

Antar at fordelen med å jobbe i jula ville vært at det ikke er så blytungt å komme i gang igjen i dag. Som flere andre her har jeg opparbeidet en drøy kunstig jetlag, så det var kul umulig å sove da man la seg i går kveld. Nå man i tillegg blir vekket av bikkja til naboen kl. 05:36 (naboen synes det er en strålende ide å lufte bikkja på terrassen, som tilfeldigvis også er taket mitt....), hjelper det ikke så mye heller.

Her er altså tiltakslysten så lav at det er såvidt man gidder å sjekke innom IF, så da er det virkelig ille... :eek:

Det positive i tilværelsen at det nå er ok snøforhold i Romeriksåsen, så jeg fikk luftet skiene for første gang i år (og for sesongen)

Når man ser smittetallene som rapporteres fra NY så må jeg innrømme at det ikke ser lystelig ut med tanke på tur første helga i februar, men har jeg tenkt å la biz på A350 seile sin egen sjø? Hell no!

T-31 NY
    T-74 Barcelona

Ha en strålende (blå- eller ikke) mandag

SayWhat, Upsaker, Earl and 14 others like this.
  3. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,081
    Bonuspoeng:
    183
    Etter at hele familien var på Nba kamp i Miami har vi konkludert med at vi er immune mot dette viruset ;)
    Velkommen tilbake @drsyk , lite med bobler på deg siste tiden? :p

SayWhat, Arvid1410, Earl and 2 others like this.
  4. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,430
    Bonuspoeng:
    183
    Hjemmekontor og planleggingsdag funker dårlig... Halvparten av avkommet er illsinte og andre bygger Lego.. Så neida. Kjempestemning her
    T-71

SayWhat, Arvid1410, Earl and 10 others like this.
  5. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,748
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn. Blitt forkjøla, ikke covid. Så er egenmeldt syk i dag og i morra.

SAS eb saldo har plutselig minket med 30.000 poeng. Ingen nylig aktivitet fra min side, og ingen spor i "nylige aktiviteter" på SAS.. hmm..

Mistenker at de har trukket poengene for en Star alliance tur jeg bestilte lillejulaften.
    Fikk to billetter fra LAS-SFO med UA for 0 poeng og 500 kr i avgifter pp.

Nå ligger billettprisen på 15000 eb poeng pr billett. Syns det var usedvanlig billig med kun 0 p + avgifter for turen. Men at de kan trekke poeng i etterkant uten forvarsel, er jo litt snodig?

Ha en avgiftsfri dag

SayWhat, Arvid1410, Earl and 11 others like this.
  6. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    3,586
    Bonuspoeng:
    113
    God mandag fra Lillestrøm. Tilbake på hjemmekontoret, kaffe skal konsumeres og rapporter skal tittes på.

Ha en flyvende mandag!

SayWhat, Arvid1410, Upsaker and 10 others like this.
  7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    65,381
    Bonuspoeng:
    293
    Og planleggingsdag i barnehagene hjelper nok på trafikken også.

SayWhat, Calling, drsyk and 1 other person like this.
  8. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Bobler har det vært i fin kvanta i Tyrkia, men å få tak i Krug eller DP på 5* Resort er ikke mulig... Eneste boblene jeg smakte var 3 glass med Henriot Blanc de Blancs nyttårsaften(sluttet på LV 23.00, så på jobb 08.00)

Da har vært på legekontoret 08-16(mand-torsdag), så legevakt maraton til kl 23.00. så og si hver kveld. Fredag-Søndag legevakt 0800-2300...Ergo renegeringen av Tyrkia turen er bokstavelig talt brukt opp...:eek::confused:

Du har vel tømt tralla x antall ganger :D

Last edited: 03. jan 2022
    SayWhat, Arvid1410, Earl and 6 others like this.
  9. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    876,012
    Bonuspoeng:
    293
    På solkysten er plutselig blitt vinter …. dvs sneen kryper nedover fjellsidene.
    Kanskje vi får sne nede i lavlandet også, utidig nå som jeg hadde regnet med at det var vår.
    0476C35E-AAA4-449D-A5FC-D96F10CAA2AF.jpeg

Kan også rapportere at det er kommet nysnø i Sevierville i Tennessee. Min datter gikk ute i shorts og t-skjorte for et par dager siden og i morges så det slik ut og det er meldt -5 grader de neste dagene .. A908F51E-BAD6-42F7-9BFD-F2BA4551B800.jpeg

SayWhat, Arvid1410, pgaa and 12 others like this.
  10. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    876,012
    Bonuspoeng:
    293
    Reiser blir lagt fortløpende lagt inn i kalenderen, men de må jo slettes når reisene blir kansellert …
    I hele dag har har jeg blitt minnet på at jeg må sjekke inn, først til OSL, så til FRA og så til ICN med OZ542 i høye skylag og høye glass …., men de flyr uten mor og meg (SNUFS)
    BFCD82CD-66DB-4BF7-8F01-098C8A83067A.png

SayWhat, Arvid1410, RoadKing and 2 others like this.
  11. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,990
    Bonuspoeng:
    293

Del denne siden