Nei ikke egentlig fordi mange som har tjent opp CT får ikke dette tilbudet, mens andre (som jeg) som ikke har CT for 2016 enda fikk tilbudet. I tillegg sier sas selv (på chat) at dette ikke har noe med CT å gjøre. Men klart, om du har rett så er det jo fint at det går an å bestille CT billetter på sas sine sider nå
Jeg får det opp og har samme som trådstarter fire opsjoner i tillegg til valget om ikke å bruke kampanjen. Har SAS AmEx Platinum og x antall CT.
Her vilkårene for CT i sverige. Og her greier jeg ikke å tolke annet enn at det er 50% rabatt uansett om det er 1 eller 2. Det er maks 2. Hvis det i tillegg er en plan om at vi også skal få like vilkår derav muligheten for 2 CT i året er jo det bursdag og jul på samme tid. Selv om årsavgiften blir høyere.
I tillegg ble vel SAS Amex Elite lansert i Sverige august ifjor ? Hvis det er ett tilbud fra AMEX er det jo uansett fantastisk men jeg får fortsatt ikke tilbudet...
I tillegg til at San Fransisco er tett på umulig å finne biletter, er det samme historien til Shanghai, mens Bejing har litt flere lodd - i allefall i Biz. Dessverre er ikke HongKong engang ett alternativ - San Fransisco eller Hong Kong er de to som er mest interessante for min del for øyeblikket :/
Fint om noen kan finne ut hvor lenge denne kampanjen kan benyttes. Jeg kommer nok til å bytte min 50% i en CT da vi egentlig skal til FLL og ikke NYC og da hadde det vært fint å få brukt denne på noe annet senere
Jepp! Skulle akkurat til å kommentere dette uansett.. Jeg har Premium og får opp samme muligheten. Kan legge til at jeg også har en CT tilgjengelig, opptjent i fjor, utstedt i år..
Det virker nesten litt for godt til å være sant at man skal få begge deler. Hadde jeg hatt nok poeng, ville jeg nok kastet meg rundt og booket både en tur med rabatt, samt en med CT, før dette eventuelt blir fjernet..
Eg får ikkje opp dette tilbudet. EBD, 1 booka CT samt 1 ny CT som bør dukka opp i desse dagar, SAS AmEx Platinum.
Jeg har fått noe informasjon om at dette er for CT men at systemet fortsatt ikke fungerer optimalt. Men noen må uansett komme ut med hva som er riktig. Frustrende nok det her. Og jeg tviler desverre på at dette er ett tilbud fra Amex utenom CT. Er heller SAS IT som er på sitt beste nå.
Akkurat det samme tenker jeg. Men akkurat nå har jeg ikke nok poeng til både en LH F tur og å benytte dette tilbudet fra SAS/Amex. Men vi kan jo alltids håpe at det er ett tilbud som har kommet for å bli (om ikke akkurat til 2039...)
Det var vel den første tanken, ja. Blir interessant å sjå om SAS kjem til å kansellera eventuelle gjennomførte bookingar med denne glitchen(?).
¨ Vel de kansellerte aldri mine t/r 2xOSL-NRT som ble booket for 0 poeng, så tviler på at de kansellerer denne. Thomas