God morgen fra solkysten Her er det tidlig morgen for tiden.. To barnebarn holder besteforeldre i ånde mens foreldrene koser seg i fjellet. Det er kjekt å kunne å ha ungene rundt seg, men det er jo et styr med påskeharer og godteri i buskene .. dyrt er det også! Er sikker på at en femøres karamell ville kostet 5 kr i dag! Godt det er helg T-31 til KLM skal fly meg til Asia
God morgon frå eit solbadande Sunnfjord. Her er det harde tak om dagen. Finveiret må nyttast til å få shina opp ute, so i går (og i dag) går det i grøfterensking, slik at austlandsveiret ikkje skal gjere meir skade enn naudsynt. Skal ein tru SAS-appen er det berre 102 dagar til neste flytur. Får sjå om madammen er einig.
God morgen fra Plankebyen! Her er der en sen morgen etter å ha landet på OSL kl. 23:00. Fra 15 grader, sol og full blomstring i London, til en liten snøstorm på Gardermoen... Jeg trodde vi var ferdig med snøen for f.... Ellers skal dagen i dag brukes til å pakke litt ut og slik. Meldt knallvær i morgen. Da satser vi på en liten bilvask (ingen rød dag altså), før vi avslutter med litt rydding i garasjen og kanskje vi rekker å rydde i hagen. Men det kan vi også ta på søndag. Den tid den sorg. Helgen er i hvert fall planlagt. Etter kos kommer lekser... Ha en strålende fredag folkens.
God formiddag(?) fra Monteverdi lounge på MXP. Finfin flytur fra HAN med VN, selv om alle disse italienerne på flyet var rimelig ubrukelige. Folk ville helst stå i midtgangen ved takeoff og landing, snakket på høyttaler mens andre på flyet gjerne ville sove, og brukte mye tid på å ikke høre på hva crewet ga beskjed om. Håper ikke dette sier noe om hvordan italienere generelt oppfører seg, men jeg har nå fått nye fordommer. Loungen kommer man inn i med status eller biz billett hos SAS. Men den er ganske kjedelig. Og jeg håper vi får en gate i nærheten, eller så er det laaangt å gå. Solen skinner utenfor, men jeg må skifte til langbukser snart.. Og hjemme er det snø. Har jeg hørt. Så det var iallfall litt å vente med dekkskift! Ha en fin en!
God ettermiddag fra Bangkok. Vi skal vel komme oss igjennom denne lange fredagen også, selv om alle dager her borte er fredag
God ettermiddag fra Ho Chi Minh City. Akkurat inntatt lunsj på Hoa Túc Saigon, kan absolutt anbefales. Så da måtte det bli en lokal øl på vei hjem til hotellet.