ESSO blir Trumf-partner, introduksjonstilbud

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av HaraldOslo, 21. sept 2017.

  1. Rgjertsen

    Rgjertsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Men trumf er jo ikke kredittkort, det er bare registrert på vanlig visa. Men det gjelder vel kanskje det samme for det også..
     
  2. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Pølsegeneralen. Hun hadde jobbet i så mange stasjoner sa hun, at hun viste at det ikke var mulig. Ble nektet.
     
  3. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Da hadde jeg tømt ut bensinen og gått igjen....
     
    NoLimit, Wiolenze and DanH like this.
  4. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,424
    Likes mottatt:
    29,323
    Bonuspoeng:
    183
    Prøvde meg på Trumf + Diners på søndag. Det var sperret for dobbeldipp. Makan.
     
  5. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,424
    Likes mottatt:
    29,323
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, det er er bensinstasjonen som gjelder når Noroil, Statoil, Mobile er vekke. Handler vel ikke på RundK?
     
  6. senorwafflez

    senorwafflez Nytt Medlem

    Innlegg:
    27
    Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    3
    Kan ikke se at trumfkronene fra Esso er blitt registrert enda. Fylte opp og registrerte trumfkortet samme dag som introtilbudet kom.

    Har andre fått registrert sine kjøp?
     
  7. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Eg fylte nokre få liter her ein dag, dei vart registrert. Scanna kortet i automaten på pumpa.
    Screenshot_20170927-072015.png
     
  8. senorwafflez

    senorwafflez Nytt Medlem

    Innlegg:
    27
    Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    3
    Svar fra Trumf om henvendelsen :
    "Ble kortet scanna, ikke trukket gjennom kortterminalen? Da vil det ikke fungere foreløpig."

    Murr.
     
  9. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Har du glemt Shell? ;)
     
  10. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,670
    Bonuspoeng:
    183
    Har opplevd nett det same, i dag trakk eg kortet gjennom terminalen. Betalte så med DNB MC. Då får vi sjå korleis det gjekk.....
     
    Cforoe liker dette
  11. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,670
    Bonuspoeng:
    183
    Då har eg fått Master Card rabatt, men trumf rabatten er ikkje registrert.
    Eg har sendt ein melding til Trumf Kundeservice så får vi sjå.... Eg fyller heller på Shell der eg får både Trumf + MasterCard Rabatt frå DNB + Eurobonus poeng. Eg skreiv dette til dei slik at dei må få Esso til og skjønne at dei må tillate dette.
     
  12. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Trumf bryr seg vel ikke om vi fyller drivstoff på Esso eller Shell så lenge Trumf-kortet blir registrert? Esso derimot..
     
  13. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,670
    Bonuspoeng:
    183
    Då har eg fått svar frå Trumf at ein ikkje både får Trumf og Mastercard rabatt og EB poeng på Mastercard. Fekk dette svaret frå Trumf kundeservice:

    "Det stemmer. Man får dessverre ikke øre per liter bonus på Esso om man betaler med kredittkort, selv om man bruker Trumfkortet i tillegg. For å få den bonusen må du betale med Trumfregistrert bankkort eller benytte Trumfkort i forbindelse med kontanter/bankkort"

    Så då får ein planlegga litt slik at eg heller får fyllt på Shell så ofte som mogleg. Då blir det jo Trumf Rabatt + MasterCard DNB 4% + 20EB Poeng per 100kr.
     
  14. mariusbb

    mariusbb Senior Medlem

    Innlegg:
    561
    Likes mottatt:
    1,057
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som kan komme med en liten oppsummering på hva og hvor det lønner seg å fylle bensin mtp. bonusopptjening?
     
  15. KVTL

    KVTL Senior Medlem

    Innlegg:
    589
    Likes mottatt:
    627
    Bonuspoeng:
    93
    For å sitere reklamen:

    «Emstraservice? Det er Shell det »

    Kun Shell som lar deg kombinerer trumf + kredittkortfordeler.

    Nr. 2 hvis man tenker pris kan kanskje være RundK (forferdelig navn) sin ExtraClub. Her kan du registrere kredittkortet. Da får du 30 øre rabatt på pumpeprisen direkte + eventuell fordel på kredittkortet.

    Nr. 3 er Esso, de gir deg kun trumf (event. Coop tilbud). Kan ikke kombineres med kredittkort. Kanskje de endrer holdning hvis mange nok sender de mail?

    Utfordringen min er bom, det er ikke lønnsomt for meg å tanke på Shell (som forresten ligger på motsatt side av 123 stasjonen). Uten å ha bom har jeg både RundK, Esso og YX greiene (uansett gule skilt).

    Hos RundK får jeg 30øre rabatt + 365 rabatten

    Hos Esso får jeg 34 øre i grunnrabatt + 4% CashBack. Men da kan jeg selvfølgelig ikke få Trumf- kronene.

    Skal ikke være lett å være drivstoffkunde. Har neppe tro på at Esso vil ta ansvar for å kunne kombinere Trumf + kredittkort.
     
  16. Skarven

    Skarven Senior Medlem

    Innlegg:
    653
    Likes mottatt:
    596
    Bonuspoeng:
    93
    Drog trumf før jeg betalte med Amex på Esso. Betyr det at jeg ikke får trumf poeng for dette kjøpet?
     
  17. thool

    thool Aktivt Medlem

    Innlegg:
    385
    Likes mottatt:
    958
    Bonuspoeng:
    93
    Det skal stemme. Når jeg trakk trumf først for en tid tilbake sa de at jeg måtte betale med Visa/cash for å få trumf. Om jeg skulle betale med MC eller Amex ville jeg kun få bonusen assosiert med disse kortene. Håper ikke Norgesgruppen føyer seg etter denne praksisen.
     
    Skarven liker dette
  18. Kalsnes

    Kalsnes Medlem

    Innlegg:
    203
    Likes mottatt:
    667
    Bonuspoeng:
    93
  19. Skarven

    Skarven Senior Medlem

    Innlegg:
    653
    Likes mottatt:
    596
    Bonuspoeng:
    93
    Takk. Er det Shell MC som er det desidert beste kortet for eurobonus/trumf opptjening? Har SAS Amex+MC og har ikke lyst på enda mer kort...
     
  20. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,300
    Likes mottatt:
    1,470
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, men utelukkende pga payr(du kan betale regninger og vippse med kortet og få bonus). Søk på forumet, du finner en svæær tråd som omhandler temaet.
     
    Skarven liker dette

Del denne siden