Det gir mening. Alle mine 3 reiser var utenlands. Er det noen her inne som har fått refundert utenlandsreiser i det siste?
SAS KS informerte atter en gang om at de per i dag jobber med refusjoner for avbestillinger som fant sted 9.mars. Ser ikke ut til at progresjon her er mye å skryte av.
Greit nok at de har mye å gjøre, men synes det er merkelig at ting skal ta så lang tid. Jeg hadde to full felx billetter tidlig i mars som ikke ble benyttet. Skulle tro det var ganske enkelt å refundere når hele beløpet skal tilbakebetales...
Min kansellering fra 9. mars har fortsatt ikke dukket opp, men det kan jo ta litt tid før kredittkortet oppfatter tilbakebetalingen.
Jeg har konkludert med at neste flytur først blir til høsten, og at jeg da ikke trenger å få refusjonen før til høsten.... Sånn, viktig å legge forventningene så lavt så mulig, så kan en bare bli positivt overrasket
Jeg tror ikke noe på kapasitetsproblemer på behandling av refusjon lenger ihvertfall... men det kan være et tilfelle av "Det må penger inn på konto før man kan overføre penger ut fra konto"
Har en booking som må avbestilles (er betalt med cash) til utlandet. Ser følgende på SAS sine sider på bookingen: Du kan søke om kansellering og refusjon i henhold til billettreglene dine. Merk at hvis billetten er en ikke-refunderbar billett, er det kun avgiftene som refunderes Er det ikke sånn i disse tider at man får igjen alt uavhengig av type billett?
De sier vel 11 mars for det var dagen før hele greia tok av her hjemme? I SAS sammenheng blir nok 12 mars en historisk dag (negativ sådan).
Bare hvis flighten er kansellert av SAS. Hvis ikke, så kan du jo i teorien dra på tur. Da må du eventuelt ta det med forsikringsselskapet ditt.