Gyldighetstid er fire år fra de er overført, på samme måte som du overfører fra en person som poengene er iferd med og gå ut får du ny gyldighet på de når du får dem på konto. 4 år
Takk for gode svar! Et litt annet spørsmål: hvordan får man tak i flight itinerary som har et slikt "teknisk oppsett", altså ikke den vanlig print out bekreftelsen fra sas.no. Vanskelig å forklare, men det ser ut som et type internt dokument/oppsett for de kyndige med mange tall osv.
Du mener en sånn en? Jeg pleier ikke å få det når jeg bestiller på sas.no, men reisebyråer eller om du bestiller på telefon, så får jeg sånt..
Jeg er gift og har 2 barn, bikkje, en fulltidsjobb (som innebærer nesten ingen reising) og en deltidstidjobb, trener 4-5 ganger i uka, kona kjører ikke, så jeg stiller opp på alle sportstevner ungene er med på, treninger, piano, korps etc... De gangene jeg faktisk roer meg ned og henter meg inn igjen er på et fly. Prioritering, my friend...
Kona er barnevakt når han er ute å farter.. Eldste trikset i boka, godt dokumentert allerede i vikingtiden