FjordKraft + ViaTrumf

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Rgjertsen, 25. mars 2018.

  1. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    har erfart 1-2 uker etter at bytte er gjort normalt. Har gjort det 2 ganger og midt i nr 3 nå ;)
     
  2. oleredv

    oleredv Senior Medlem

    Innlegg:
    816
    Likes mottatt:
    3,304
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for kjapt svar! Då er det berre å gi avkall på Tibber i tre månader :)
     
  3. Rgjertsen

    Rgjertsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Hvordan klarer dere mer enn to bytter? Slik jeg tolket Fjordkraft var det en gang per person på ett anlegg. Jeg registrerte på min samboer nå og har hatt på meg selv før, men hva må jeg gjøre neste gang?
     
  4. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde et annet selskap og så jeg kunne bytte tilbake om de ga poeng. Noe de gjorde :)
     
    indahla liker dette
  5. Rgjertsen

    Rgjertsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Aha! Litt god, gammeldags utpress.. *kremt* forhandling! Godt tips ;)
     
    Travellingalf, jgroneng and Xflipper like this.
  6. sness

    sness Medlem

    Innlegg:
    178
    Likes mottatt:
    326
    Bonuspoeng:
    63
    Det er bare å endre navnet sitt for hver gang dere signerer med Fjordkraft. Utføres enkelt med elektronisk skjema på Skatteetaten. Det er riktignok en del styr når en skal ha nytt pass, ESTA, oppdatering av SAS-profilen etc, men hva gjør man ikke for 10k ekstrapoeng?
     
    jgroneng, paron, Stuttfeiten and 3 others like this.
  7. Lippern

    Lippern Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Dersom du har Trumf, så ville jeg også sett på Shell-avtalen til fjordkraft.
    Der gis det 1 kr i trumf bonus pr liter drivstoff inntil 700 liter for nye kunder, og 200 liter for eksisterende. (700 liter tilsvarer ca 1 år med kjøring hevder de selv) og med fast eurobonus-konvertering hos trumf, gir 1 trumf-kr 15 EB poeng.

    Shell-avtalen som ny kunde med fast EB sparing hos trumf:
    700 x 15 = 10500 poeng på første året.
    Etter det gir de 50 øre bonus pr liter og hvis man fortsetter å fylle ca 700 liter pr år tilsvarer det altså 5250 EB poeng i året (EB avtalen gir 3000 EB poeng pr år).

    Shell-avtalen som eksisterende FK-kunde med fast EB sparing hos trumf:
    200 x 15 = 3000 poeng, og 50 øre for resterende 500 liter = 6750 EB poeng første året, og 5250 etter det.

    Ved EB-avtalen hos er det ingen forskjell om du er ny eller eksisterende kunde hos FK, men at du ikke har hatt EB avtalen tidligere på målepunktet, for å få velkomstpoengene. Så om du har lengre perspektiv enn å hente 5000/10 000 velkomstpoeng kun 1 gang, ville jeg gått for Shell-avtalen først, hatt den i 700 liter, bytta til EB-avtalen, hatt den i 3 mnd, og gått tilbake til Shell-avtalen igjen, for å få mest mulig valuta for pengene.

    Slik:
    Ny Kunde Shell: 10500 poeng + EB-avtale på kampanje 10 000 poeng + vente 3 mnd + gå tilbake til shell-avtalen 5250 poeng pr år
    2 år = 25750 poeng på 2 år.
     
    sness, jgroneng and Xflipper like this.

Del denne siden