Forsinket bagasje, solbriller dekkes ikke

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av CrotchRocket, 12. juli 2018.

  1. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,203
    Likes mottatt:
    4,233
    Bonuspoeng:
    113
    Som @Arvid2063 skriver, så er det vanlig innen grafisk fremstilling av Poissonkurver at høyere verdier ligger på høyre side, mens lavere verdier ligger på venstre side. Grunnen er ganske enkelt tallrekken som går fra null i origo, og øker mot høyre. Alle grafer følger denne normen. Stort sett.
    Men kanskje tallrekken opprinnelig ble laget som et politisk statement? Eller kanskje konservative og sosialister valgte seg side senere? Eller kanskje de måtte kaste mynt-og-krone om hvem som skulle ha hvilken side?
    upload_2018-7-13_23-11-56.png
    Hmm... må tenke litt på den der
     
    Snacky, milehigh, DanH and 2 others like this.
  2. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,203
    Likes mottatt:
    4,233
    Bonuspoeng:
    113
    Den er faktisk også veldig enkel: vi er flokkdyr som instinktivt søker mot flokker og klare lederskikkelser når vi kommer opp i valgsituasjoner. Igjen et Darwinistisk trekk som stort sett fungerer bra i dagliglivet. Inntil flokken tilfeldigvis er enden på en lang kø
     
    Eddie47 and Arvid1410 like this.
  3. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Me like, så lenge det i mange tilfeller fører til at jeg kommer raskere inn :D
     
  4. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,361
    Likes mottatt:
    4,163
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har sett det samme med minibanker. To minibanker, alle står i kø bak den ene.

    Tenker "jeg er ingen sau!", og går rett opp til den andre minibanken.. som er i ustand, og stiller meg i kø bak alle de andre som har gjort akkurat det samme før meg..
     
    DanH, Mavo, Are and 7 others like this.

Del denne siden