Fredag på solkysten

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 20. mars 2026 kl 07:33.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,174
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen..
    Det er fredag og det er vår på solkysten!
    Snøklokkene og krokusen blomster ..
    Godt det er helg IMG_0298.jpeg

Henrik, Wiolenze, obay and 8 others like this.
  2. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    29,007
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå heimekontoret i Sunnfjord. Her har eg tjuvstarta medan ungane gjer seg klare til dagens dont. I dag SKAL eg finne tid til å leite etter flybillettar!

Henrik, Wiolenze, obay and 7 others like this.
  3. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,112
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontorkrakken midt i Oslo sentrum.

Her titter solen inn, mens det letes halvhjertet etter mulige hotellforbedringer til den kommende påskeferien. Har egentlig ålreite hoteller ferdig booket, men det kan jo ha dukket opp noen rasende gode tilbud de siste dagene. Yep, greit med litt optimisme.
    Ellers blir det jo vaffel i kantinen i dag, og planlagt tidlig avlogging i ettermiddag, så ja: Godt det er (snart) helg!

Henrik, Wiolenze, obay and 5 others like this.
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,213
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hjemmekontoret.
    I går var det sol og tosifret antall varmegrader med god margin. I dag meldes det også om sol og 10 grader, så vi får se! :)

I dag skal det jobbes og møtes i noen timer, før turen går til OSL. Helgen skal tilbringes i Berlin, hvor det er meldt litt kaldere enn her hjemme. Jaja.

Fikk varsel fra Awardfares i morges, og trodde jeg hadde fått tak i helt riktige billetter til en tur i høst. Men, det viste seg at jeg hadde lagt inn feil datoer i søket. :rolleyes:

Straks helg!
    Ha en fin en!

Henrik, Wiolenze, obay and 3 others like this.
  5. geirek

geirek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    541
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Sørlandets hovedstad. Sol her og. T-1 til Vietnam/Japan tur. Lettere panikk når AF har kastet terning og spredd oss over biz kabinen selv om vi hadde reservert seter

Henrik, Wiolenze, obay and 2 others like this.
  6. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,135
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra kontoret.

Sikkerhet ved sykkelparkeringen er bra, men når den er så bra at døren ikke låses opp når en rfid brikkeleser ikke funker og fysisk nøkkel er av en type som bare vaktmesteren har, ja, da er det litt for sikkert :p Klarte å gå inn via utgangen der leseren heldigvis funket. På vei til utgangen var tanken "skal jeg bare ta hjemmekontor?".

På vei fra hjem til jobb ramlet det inn en e-post fra SAS med den hyggelige meldingen "Velkommen til et nytt Diamant-år!", det kan vi like! For opptjeningsåret 2026 ligger jeg ganke godt an, nesten 65k nivåpoeng har jeg klart å hanke inn siden resett i januar. I påska vil jeg nærme meg diamantfornying etter en USA tur.

Ha en fin fin fredag!

Wiolenze, obay, indahla and 1 other person like this.
  7. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    23,445
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret i Sandefjord!

I dag er det et kort KI-kurs, litt "vanlig" jobbing og deretter helg. Alltid spennende å være med på KI (AI) kurs når initialene mine er AI. Har mer enn en gang blitt spøkt om det :p

T-4 Japan F1

Wiolenze and obay like this.
  8. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    46,245
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Dublin.

Dag #4 på rad med forflytting, heldigvis rett hjem i dag. SAS direkte i 2D. Ofrer 80 HON poeng men i dag var det viktigere å komme seg snart hjem og samtidig slippe 05 avgang herfra.

God helg folkens

Del denne siden