Fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av obay, 27. febr 2026 kl 02:15.

1. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    7,189
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag!

Nest siste dag her nede før en setter snuten hjemover til moderlandet. Nå har vi snart tikket av det meste av severdigheter og nå er jo bare spørsmålet om en får lukket koffertene. Og om det er tilfellet - får en plass til noe mer?? :p

Ha en god en!

Snapchat-1107414823.jpg

Snapchat-160853714.jpg

2. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,782
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Grenland.

Tre timer igjen av nattskift før helgefri.

Fruen har bursdag i helga.

Jeg impulskjøpte en dyr ledningfri støvsuger hos Power i går på Dnb supertilbud.

Tror jeg dropper å gi den i gave, vi tar en tur på en bra restaurant isteden:D

Ha en smart dag

3. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,427
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Tokyo, litt skuffet over at det ikke var lov å kjøpe iPhone17 Pro i Japan... Da må man ha Japansk adresse og kort.

Ellers gjort 20min shakeout løp på hotellmølla, Eggs Benedict til frokost, Ramen til lunch.
    Om 2dager på denne tiden så står jeg nok i dusjen etter å ha løpt Tokyo Marathon!

4. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,995
    Bonuspoeng:
    183
    Fredagshilser fra kontorkrakken.
    Her ble det lagt inn et pitstop på vei fra t-banen til kontoret, så nå sitter man og boltrer seg i både god, ekstern kaffe og enda bedre (og stor) kanelbolle. Karboladingen tas altså seriøst, selv om jeg hverken skal løpe langt eller kort i helgen. Godt at andre tar seg av den biten.

God helg, sånn etterhvert!

5. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,104
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra oslo. T-6 til Selva di Val Gardena hvor Sella Ronda står på planen.

6. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,824
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra stueloungen.

Nesten ingen grader i dag. Det tror jeg må bety bilvask. Den første i år. Noe som er ganske synlig. Egenvask er allerede gjort, i det kommunale badekaret.

Støtter @haifinn sterkt i at restaurantbesøk er en mye smartere bursdagsgave enn støvsuger, uansett hvor teknisk avansert den måtte være.

Ha en lykkelig fredag, alle IF-ere!

Flyingdutchman and Sonictravel like this.
  7. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    25,973
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra hjemmekontoret.
    Det blir tog til Værnes om noen timer, så skal jeg får testet det nye C konseptet til SAS på TRD-ARN og ARN-AMS. Satser også på å endelig få testet Pontus.
    Blir mine første 2 klipp på julekalenderen, søndag 2 til og da blir det en snartur til Gdansk (med fruen og med overnatting) om to uker for å sanke de neste 6 klipp.
    Fikk legge ut et større innkjøp hos Power for en venn som ikke har DNB som bank, så jeg er fornøyd med poengene, han er fornøyd med rabatten. Dukker vel opp 10k nivåpoeng ved neste faktura og da har jeg, sammen med flyturen i helgen, allerede fått på plass stempel 8 på LTG. Men fortsetter til stempel 5 på LTD. Bør være grei skurring med en USA tur i påska og litt annen snacks.

Det er litt godt å være bonusnisse, selv om jeg ikke har funnet et mål til poengene og CTen enda.

Ha en finfin fredag!

8. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,857
    Bonuspoeng:
    183
    Mårnings fra teamsland, her er det en lang rekke med møter linet opp før helgen kan starte.

I morgen tidlig skal jeg og en av de unge håpefulle gjøre landhugg i Vilnius, planen er å hygge seg litt og se en ny by, med baktanke om fire segmenter til julekalendersamlingen.

Del denne siden