Tester gratis frokost på Helsfyr i Oslo. Mye frokost, men etter klokka 10 var det enorme mengder med folk! De har heldigvis mange sitteplasser og i det fine været kunne jeg sitte ute. Ingen sjekk av folk som kommer
Har besøkt frokostene til to Scandic-hoteller i hjembyen jevnlig siste månedene. Mildt sagt virker det som om de ansatte ikke vet hva de skal gjøre med True Friend, men at de er opptatt av å gjøre noe, slik at folk skal tro at man har et system for det. Her er en liste over de mekanismene jeg har opplevd: Vise app, bli vinket inn Vise app, skrive ned mitt navn på en liste med flere navn Vise app, kjøre en transaksjon i POS, hvor jeg signerer på en kvittering Skrive ned mitt mobilnummer på en notisark. Ingen annen legitimering. Ingen i "skranken", bare spaserer inn Jeg kunne forstått at man kan ha forskjeller mellom hoteller, men når det er samme lokasjon på to etterfølgende dager, da virker det litt... inkonsekvent?
Hvilken frokost anbefales om man må velge mellom Scandic Palace, Scandic Copenhagen og Scandic Webers i København?
Scandic Parken, Ålesund Ingen skranke ved inngang til frokost, resepsjon man går forbi var også tom så gikk bare inn og spiste. Ok eggerøre og utvalg. Scandic Hell, TRD Ingen i skranke ved inngang, gikk bare inn å spiste. Restaurant ligger her nærmere hovedinngang enn resepsjon. Veldig bra utvalg. Både speilegg, eggerøre og omelett (ikke omelett-kokk). Også godt stekte grønnsaker som på Clarion Oslo. Bra service, 1 tomt fat ble hentet før jeg ble ferdig med dessert-fatet. Også effektivt med Bilkraft/Eviny hurtiglader rett utenfor hovedinngang.
Fantastisk frokost på Dock69. En liga over ordinære Scsndic-hoteller. Kaffebarrista og mix av shots på bestilling. Varmretter, omeletter og mange fristelser. Smakte ekstremt godt etter noen uker utenfor allfarvei. Må også skryte sv personalet - som var superhyggelige!! Hotellet anbefales!!
Testa frukost på Scandic Torget, Bergen denne veka. Du må ha romkort for å komme opp i 2. Etg der frukosten blir servert eller berre smette etter nokon opp som eg gjorde. Vel oppe var det faktisk betjent adgangskontroll, fyrste gang eg har opplevd det etter eg har benytta meg av True Friend-frukosten. Eg berre sa eg var True Friend så slapp dei meg inn, ingen sjekk av status eller noko. Stappfullt av turistar og relativ liten frukostsal, men hadde standard sortimentet. Finst betre Scandic-hotell i Bergen sentrum å ete frukost på så trur ikkje eg gidd hassle med å komme inn og den stappfulle frukostsalen fleire gangar. Men ellers heilt greit.
Ja absolutt. Det var utelukkande for å teste frukosten på Scandic Torget eg tok turen denne gangen. Pluss det regna og eg hadde eit ærend etterpå 100m unna
Scandic Grand Tromsø. Resepsjonisten sa jeg måtte snakke med kelner, men ar jeg måtte være klar over at der var veldig fullt i dag. De som jobbet i frokostsalen ante ikke hva dette med true friend var for noe, men sa det var bare å spise. Frokosten i seg selv var helt grei, veldig basic Scandic.
True friend som har testa the dock i Tromsø uten å bo der? Tenker å prøve i morgen, med mindre andre Scandic i Tromsø er bedre!?
Er fortsatt mett. Medlemsnummer ble av frokost vert notert på en post-it. Alle blide og på tilbudssiden. Fikk tilbud om fersk is-te og dagens smoothie ved borded imens jeg satt og spiste.
Virker ikke som nybakte True Friends renner ned dørene for å få gratis frokost så langt. Er vel ikke så mange som har fått dette med seg vil jeg tro.
Eller så er de allerede lei og tar det bare det passer fremfor å legge om morgenrutinen for (samme) gratis frokost
Scandic The Dock, Tromsø. Veldig bra opplevelse her. Vi var fem stykker som tok en buradagsfrokost her. Vi ble spurt av den svært blide hovmesteren om vi hadde status så de hadde full kontroll på hva det innebar. Stor buffet med egen omelettkokk og barista. Baristaen lagde også drinker så det ble litt mimosa på oss. Gjennomgående var det kvalitetsvarer. Mye lokalt eller regionalt (pølser, skinke og blodpudding fra Mydland, reker fra Lyngen). Det eneste vi savnet var ferakpressede juicer. Fine lokaler var det også, merker at dette er et helt nytt hotell som er litt mer high-end enn de fleste andre hotellene i byen. Verdt også å sjekke ut takterrassen i 12. etasje på en godværsdag