På the Dock i Tromsø idag var det to stykker (ene var true friend). Begge fikk gratis frokost ifølge resepsjonen pga 2 for 1 fordelen. Jeg antar det er betjeningen som misforstår forselene, eller er det noe jeg har gått glipp av? De bodde ikke på hotellet.
Hvordan fikk du med deg det? For øvrig fint sted å spise frokost på. Enkelte i betjeningen som har begynt å si welcome back til meg
Har jeg forstått riktig at ved bonusnetter så er alltid frokost inkludert for opp til to personer? Og ved kjøpte netter, så er frokost dekket for meg (True Friend), men vi må betale for partner?
Ja, det stemmer angående bonusnatt! Ved betalt natt skal det være mulig å bruke restaurantkupongen på frokost, og den dekker i hvert fall deler av frokosten til +1. Prisen varierer fra hotell til hotell.
Opplevde en ny en i Oslo forrige uke. Var på jobbtur og stakk innom Scandic Oslo City. Måtte legitimere meg med Førerkortapp! Ville ikke se Scandic-appen. Jøss, har mine forumvenner østpå tomspist Scandic City såpass hardt?
Er vel noen erfaringer bakover i denne tråden. Grand hotel er vel best, men utelatt da det er Furset-gruppen som står for frokosten. Noen har vel nevnt Skøyen.
Nå er endelig oppussingen ved Scandic Nidelven blitt ferdig. Må si det er noe koseligere design enn tidligere, men ikke noe nytt. Hadde ikke vaffel-sticks'ene klare når jeg besøkte sist på torsdag Uansett godt å kunne nyte frokosten der igjen uten å måtte høre på all oppussings-abriedet som ble gjort bak litt for tynne vegger
Uten at jeg skal påberope meg noe mer enn 1-2 netters erfaring, pluss et par drop-in er dette min ranking: 1. Grand (Har ikke testet, men det MÅ være bra siden det er forbuden frukt!) 2. Sjølyst (Utvalget er bra, alltid spilegg.) 3 Victoria (OK utvalg, alltid speilegg. 4. Byporten (Spiser på Egon, litt lite utvalg, men speilegg får du... ) 5. Karl Johan (Speilegg var det vel å få, litt labert utvalg, men kommer ikke tilbake pga rommet jeg fikk.) 6. Oslo City (Litt lite utvalg, helt elendig rom den ene gangen jeg var der så jeg skal ikke tilbake. De må fikse vinduene sine pga all støyen fra Oslingene.. Mener jeg fikk eggerøre ala Comfort sånn for å gni det inn..) 7. St. Olav. (Var litt sen til frokost, kvarteret før stengetid, det var stappfult av turister og svært dårlig utvalg. Vurderer en tur til siden de ga meg en god oppgradereing av rom sist, og siden jeg neppe får mulighet til å sove halve formiddagen neste gang!) De tre neste jeg har booket er Holberg, Solli og Grensen. Den som leser får se... Og ja, jeg er glad i speilegg. Hvis jeg får eggerøre - fra kartong - blir det gjerne med det ene besøket...