Da er D’en sikret for et nytt år og jeg har jo helt glemt denne fordelen, selv om jeg hadde klare planer om å utnytte dette maksimalt i det året som har gått Hvilket hotell stikker av med tittelen best frokost her i Oljehovedstaden?
Der er vel kun Scandic Victoria, men dei har ein heil ok frokost, ein kan få speilegget akkurat som ein vil ha det, og veldig trivelig betjening.
Akkurat hatt frokost på Scandic Norge, og sitter igjen med samme følelse som jeg pleier her. Utover at interiør og romfølelse er tipp topp er frokosten ganske standard eller? Ja de har noe utvidet utvalg av opptint bakeoff produkter, samt omelett i varmtområdet, men jeg sitte liksom alltid igjen med en ørliten følelse av å ha fått «for lite» i forhold til en standard hotellfrokost. men det blir vel akkurat som vi skriver om over her, smaken er som baken, og jeg er nok fort tilbake på Scandic Norge en annen gang.
Enig! Har vært der mange ganger, og frokost er nokså standard til tross for at de med hotellet forøvrig prøver og har klart å fremstå premium. Synes særlig at lobby-området inkl baren er vellykket. Resepsjonen i 2 etasje er litt mer pussig, selv om det er kult å komme opp rulletrappen til oppgang av "solen". Frokosten i samme etasje, god men bare helt vanlig og ikke premium. Klønete trangt det lange buffet-området også.
Men merkelig at de ikke klarer å skrive navnet på flyplassen for Oslo korrekt. Det mangler jo en bokstav.
Scandic St. Olavs Plass banker dritten ut av Scandic Byporten sin frokost hvertfall. Ja, etter min erfaring kan man kjøpe inn +1.
Ehh, jeg synes Egon-frokosten til Scandic Byporten er nesten like bra som St. Olavs Plass. Savner alltid poteter på St. Olavs, men til gjengeld er jo pannekakene der mye bedre. Finere lokale å ta med seg noen på frokost på, det er St. Olavs helt klart!
Liker Sjølyst. St. Olavs også veldig bra men legg igjen bilen hjemme, det parkeingshuset er horribelt.
Er det mulig å kjøpe inn +1 også om man ikke er gjest på hotellet, men bruker "True Friend"-fordelen?
Aldri vært noe problem når jeg har tatt med fruen på frokostdate. Men det kan jo selvsagt variere fra hotell til hotell