Glade nyheter for TRD. Og spennende å høre fra SAS hvor lenge BGO er midlertidig stengt. Den er vel revet? Eller blander jeg med SVG? Helt ytterst til venstre etter security, var den jeg tenker på. Og I tillegg er vel dette en indikasjon på at andre cafe lounges enn TRD og BGO I alle fall ikke kommer tilbake.
Så bra med gjenåpning! Håper de oppdaterer tilbudet litt i samme sleng, men tviler på det. Uansett greit å få i seg en kopp kaffe på morgenkvisten.
Det skal sies at mye annet der er revet eller under oppussing nå, blant annet flere kiosker og bokhandelen. Så om det gjenoppstår er det ikke sikkert at det blir samme sted. Min drøm hadde vært at de gjorde "taket" på en av butikkøyene om til lounge, så kunne vi utvalgte stå der og se ned på almuen mens vi mesket oss med boller og juice!
Med enda færre sitteplasser for almuen hadde det blitt litt som å se ned på en saueflokk, egentlig litt overrasket over hvor dårlig plass det tidvis er på Flesland. Det er jo ikke så mange år siden de bygde ut. Om antall reisende fortsetter å øke så skal det ikke mye til før det blir håpløst å finne sitteplass.
Dårlige pølser eller ikke , i SAS Domestic loungen i Oslo fikk jeg i dag glede meg over en oppdatert utvalg med drikke. Jeg vet at dem inniblant har god øl fra EC Dahls, men i dag var det også Ginger Ale fra Ecobryggeriet og fra Fever-Tree. Går det oppover hos SAS eller hadde dem bare en batch som gikk ut på dato og måte bort raskest mulig?
Leste idag i Nordlys artikkel om nye spisesteder etc etter TOS åpner den nye terminalen. - Raste forteller at det per nå gjenstår et lokale i den nye terminalen som det ikke er inngått kontrakt på. SAS Lounge?? Hadde håpet denne ville komme seg inn igjen i den nye delen..
Hadde selvsagt vært stas, men tror nok TOS er for liten til at SAS åpner igjen der. Selv etter utbygging og det hele.
Jeg merker meg at det faktisk står EBP denne gangen i teksten. Siden jeg har begynt å reise til TRD isteden for BGO så tenker jeg at SAS prioriterer etter hvor jeg reiser og åpner loungen i Trondheim
Ser ut til at bolleboden på Værnes nå er åpen, var akkurat innom en tur. Kan rapporteres om nettopp boller, samt kaffe, juice, og snacks. Havregrøt og frukt hadde de og. Litt trangt, men hyggelige ansatte.