Huff, så framimot en god kopp kaffe, men antar det er bedre for smittevern at jeg og flere hundre andre trykker på samme knapper fremfor å få kaffen servert
Fra Flysmart: Utvalget av drikke er stort sett som før, men det vil ikke bli serververt alkoholholdige drikker. Dette er et prinsipp SAS har valgt å følge for all sin service, både på bakken og om bord på flyene. Og der mistet de meg. Blir nok en del Luftwaffe i en periode fremover.
Supert! Takk skal du ha, landar 21:40 og flyr vidare 23:00 så var redd den var stengt så seint. Men då får ein satse på litt lounge tid før det blir heim i karantene.
Ingen årsak. Kan legge ved en link som bekrefter det. https://www.cph.dk/en/practical/workspaces-and-lounges/overview/sas-gold-lounge
Jepp, så lenge det er sol og maks 7 grader 12 dager løpende snitt. Og så må det avgjøres på møtet 30.2.21 i SAS bygda...
Rapport fra SAS-loungen søndag kveld. Ikke krav om munnbind. Ansatta som ryddet hadde munnbind. Plasthansker og håndsprit ved buffeten. Annet hvert sete skiltet som sperret på sofaer, kun en stol pr dobbeltbord for å ivareta avstand. De høye bordene avdelt med pleksiglass Stengt kaffebar. Ingen alkoholservering. Brus og juice fra dispenser, alkoholfritt øl fra flaske. Kaffe fra automat. To sorter suppe, rundstykker og smør i porsjonspakker. Påsmurte baguetter på tallerken med plast over, valg mellom tunfisksalat og ost m paprika. Safarikjeks pakket i posjonsskåler med plast over. Lite folk, fikk spørsmål om jeg haddde gullkort da jeg skulle inn, måtte skannes inn manuelt.
Kort rapport fra innenriksloungen søndag kveld. Meget nedstrippet versjon av loungen, med fokus på sosial avstand. Dusjer fortsatt tilgjengelig - så lenge man bare er en der inne av gangen - var svaret da jeg spurte. Treningsrom åpent, med annehvert apparat avsperret. Ingen alkoholservering. All mat pakket inn, til og med kjeks i små skåler med plast over. Er spent på hvordan det vil fungere med "enveiskjøring" når det er mye folk her, men intensjonen er iallfall god.
En supplerende rapport fra loungen på OSL. Det er i alle fall ikke noe problem at annethvert sete er blokkert, for det var knapt mennesker der selv på en mandags formiddag Corn flakes i porsjonsskåler, med plastikk over selvfølgelig Til suppen kan man tydeligvis servere brød i «løs» form Kun lettøl i kjøkeskapene Ymse småkaker i posjonspakker