Har sjekket inn for BA C til LHR i morgen, vinterferie med barna. @holmen mener det er innafor, selv om det ikke er *A (Fri omskriving fra annen tråd, og bare ment som moro @holmen) Ikke feil å dra til 10 grader varmere og vår, nå som det regner og er is overalt her i Oslo.
Pølsefredag er inntatt i "kantina" på jobb og da kan straks helgen begynne. Ha en fin fredag, pølser eller ei!
Hjemmedag med "sykt" barn i dag. Ikke noe galt med barnet, men barnehagen er strenge på å være hjemme 48 timer etter magesyke. Tidlig helg, venter på stormen som kommer om et par timer, den skal visstnok runde 30 m/s i kastene 10 dager til BDU, 328 til HND og en god del bookinger i mellom. Kanskje bestille en leiebil på Azorene til sommeren? God helg!
Endeleg heime i Valdres etter jobbing på Umamimesse og mykje sosialisering på kveldstid, då er det godt å grave seg litt ned i papirarbeid på kontoret, saman med litt ringing til Tallinn for å booke SQ! under 7 dager til avreise til MIA med 330Neo og Tap i biz! God helg
God ettermiddag fra Stavanger. Her startet dagen grytidlig med transporttjeneste for yngste avkom. Så var en på litt småhandel før litt jobb via et teamsmøte. Snart er det ut på ny for del II av transportoppdraget. Så blir det å lukke glugger å vente på Otto som skal holde leven her i traktene nå på ettermiddagen og kvelden. Ha en flott helg folkens
Er sas.no nede for flere enn meg? Får ikke logget inn. Og jeg skal velge seter på en tur bestilt på telefonen, så det er skikkelig kjempeviktig at jeg kommer inn akkurat nå!
Dette passet jo veldig bra nå som 20.15 til CPH ble kansellert. Jeg skal/skulle videre til Gdansk for å hente hjem gullet. Kom faktisk inn på sidene nå og det står de har startet en ombookingsprosess. Det går et fly 21.00 som også passer. Burde jeg vente til SMS evt. kommer eller ringe?
SK411 ARN-CPH er fremdeles live, så for vi som reiser via ARN har kanskje en liten mulighet for å komme oss til Gdansk.
OSL-CPH 20.15 og 21.00 ble begge kansellert, så da kom jeg meg ikke til Gdansk denne gang. Men, gullet skal hem i år også om jeg så må kjøpe grunnpoeng
Vi kom oss til CPH via ARN. Bumpy ride, men havnet på remote standing da de ikke kan benytte jet-bridge pga av mye vind. Så da sitter vi her og håper en av de få trappene blir ledige … Blir nok ikke Gdansk i kveld.
Iberia har imponert meg i dag. Tre retter, skikkelig bestikk og glass, fantastisk service og maten er fra Do&Co Det er altså mulig å levere et godt produkt til en ok pris i 2023 og . Og flyplassen i Madrid er slett ikke verst. Frister til gjentagelse. Nå er det bare sjarmøretappen til Las Palmas igjen
Hvis dere skal med SK753 kan det bli en sen kveld ja. Mulig jeg gjør et nytt forsøk om en uke - bra priser på Plus da.
Enig. Jeg fløy LPA-MAD-OSL rundt nyttår. Mat og service er kanon, men neste gang skal jeg ikke være søvngjenger og bakfull - layover i MAD må også hensyntas.