Heheheh! Kjenner meg så igjen. Når høstmørket allerede inntar plassen rundt kl 21, så begynner den evige søkingen / søken? etter varmere destinasjoner. Vel. 38 grader i "poolen" (nei det er kun en mspa 4 personers camaro, men liker å drømme meg bort OG den gjør forøvrig jobben, så fremt jeg ikke har lekkasje i den), så har man det nå greit. Kjøpte noen gode flasker vin i går så kanskje det kommer en "trip report" fra en av de. Hvertfall smaksrapport Lørdagen i dag tilbringes delvis i bil. Ned til Fredrikstad, så videre til Strømstad med en kamerat. Påfyll av litt gjær, malt og humle innrørt i vann, gjæret og flasket, altså øl. Kanskje noen kilo kjøttdeig også. All time hime på kjøttdeig prisen i Norge nå, så. I går var jeg innom Kaffebenneriet og kjøpte meg tre poser kaffe. Jeg fikk en av de gratis på grunn av 8 uker gammel brenning. Og jeg kjøper en del COE kaffe der så da innvilges det av og til rabatt. #1 Chikmagalur, India - Balanoor kr 105 Kakao, pepper & tørket aprikos Prosessering: Tørket uten fruktkjøtt Høydemeter 1200 moh #2 Cosautlãn De Carvajal - Ceracruz, Mexioco kr 199 Huehuetecpan #16 COE Aprikos, melkesjokolade & tranebær Prosessering: Tørket uten fruktkjøt Høydemeter 1400 moh #3 Santa Barbara, Honduras - Los Colibres #18 COE kr 199 Kokesjokolade, grønt eple & lime Prosessering: Bærtørket Høydemeter 1450 moh
Jaja, er fo faen så varmt her, så bra Hasse har høyt rekkverk på altanen. Det ser neppe pent ut med seks karer som vælver flesket utover i sola
Eg trudde du sat på bussen alt? Skal eg sende inn ein drosjebil? Om du er åleine heime er det vel ingenting å lure på?
Tidlig start på lørdagen for å komme seg over til UK. Sitter nå på pub med derby på skjermen og øl på bordet etter å ha gått altfor mye rundt i varmen for å utforske nye områder i london. Dessverre ikke mulig å få seg kampbillett til lokaloppgjørene (fremdeles fotball) i byen idag. Må si sas-flyvningen var en av de dårligere overfartene med sas-connect. Vanligvis er service-nivået upåklagelig, men idag føltes det som en go-billett hadde gjort samme nytten. crew gjemte seg bak gardinen og jeg måtte trykke på knappen for service. Da kom en bak fra flyet etter en god og lang stund for å bistå. Det gledes uansett til en liten lounge-run på mandag! God helg!
Den gradvise overgangen til mørketida er nydeleg. Det er ei slags ro som legg seg som ei dundyne over livet. Samstundes får ein litt meir tid til å sitja framom skjerm og då er det vanskeleg å unngå nettstader som tilbyr reiser ut i verda