Enig. Dog, jeg fant ut at i og med smørbrødene er på tallerkener lukket med plast så er de så og si ferdigpakket til å ta med, ombord i Plus kabinen hvor det er null servering.
God morgen fra hjemmekontoret avdeling godstol. Litt knoting med data før jeg tar julefri. Fikk bestilt en tur til Bergen i februar og en tur til Stavanger i april, 2 turer i plus for 2 pax til kun 10.000 poeng per tur (50% tilbud + flypremium er en deilig kombo). Fikk bestilt NCC på 3x tilbudet, og gullstatus er sikret et år til (dersom jeg benytter meg av nettene, vet jo aldri om covid tuller til reiser). Har fremdeles en forhåpning at påsketuren til Malta blir noe av, men forventer egentlig ikke å forlate landet før tidligst i høst. Da blir det Tokyo, som omtrent resten av IF Godt å fylle opp appene litt igjen. Ha en flott dag!
Som vanlig står det Airbus 320neo ved siden av og skal et annet sted mens man som skal til EVE er avspist med en gammal 737
Vi har jo sett for andre destinasjoner at et skifte til 737-700 er et skifte mot kansellering. Så er det ikke på turer til EVE
God føremiddag frå Sunnfjord. Tomt kontorlandskap og snart jul. Ingen Jens von Bustenskjold å oppdrive på Extrabutikken eg var innom på veg til jobb, so då vert det snart ut på juleheftejakt. Jul i Sunnfjord er heller ikkje kome i hus endå. Rikelig med Kinnøl har eg i alle fall Dette vert nok siste turen innom før jul. Vi får tru det vert rikelig med flyturar i året som kjem. Årets julegåveynskjer er at SQ skal opne for awardbookingar.
I desse tider skal ein, diverre, nesten berre vera glad til at det går fly... Når det er sagt, så er eg einig i at a320neo er hakket meir stas enn 737-700.
God ettermiddag fra Oslo. Og god reise til alle dere som er på vei til familie eller jobb. Fridag. Ribbesteking, surkålkoking, og borddekking. Siste klargjøringen av Sarah Bernard og litt julegodt, som sammen med en bit manchego blir årets kollegaoppmerksomhet, de er på jobb med meg i morgen. Da bør dagen i morgen være ganske klar. Greit når jeg planlegger å komme hjem sammen med middagsjestene fra jobb.
God ettermiddag fra hovedstaden. Ble naturligvis litt jobbing i dag også, men mesteparten ble heldigvis gjort av gode kolleger slik at julefreden kan begynne å senke seg. Eneste irritasjonsmomentet nå er at jeg booket rundt ti turer på kampanjen til SAS i går og også Choice-hoteller. Men jeg glemte helt av Viatrumf på hotellene, og nå kan jeg ikke booke om for da mister jeg 3x. Helt ute av trening, altså... Full kontroll på maten til i morgen. Ribba ble preppa i går og rødkålen er begynt på, så det burde gå bra. Ser ut som det blir noen tidsfordriv med å åpne pakker i morgen (som vanlige) God jul!
God kveld fra Sandefjord i Bestfold Det er blitt lillejulaften og det eneste som mangler nå er å pynte juletreet som skal gjøres ikveld. Ellers er det ikke mye å fortelle om herifra så dermed ønsker jeg dere alle en God Jul og en fortsatt en god lillejulaften og en onsdag
God kveld fra hovedstaden. En rolig arbeidsdag hvor de fleste oppgaver var ferdig før lunsj gjorde at man kunne gå seg en tur og nyte solen tter lunsj. Det var ganske så godt Nå er det bare å vente på "same procedure", er vel passende å ta seg en drink eller to samme med James i kveld Nyt kvelden og skål folkens
God kveld fra Nidaros hvor julestemningen er i ferd med å feste seg og leiligheten nærmer seg julepyntet! Pyntingen ledsages av "Kvelden før kvelden" på TV, tradisjonen tro... Ha en riktig god "kvelden før kvelden"
En rolig, siste arbeidsdag i hovedstaden her også. Fem minutter til "same procedure" - og juleøl og akevitt er selvfølgelig skjenket.
Turbolillejulaften gjennomført med kakebaking, bursdagsfeiring, familieselskap, rydding, husvask, juletrepynting m.m. Så skulle man endelig slappe av med Hovmesteren og luke23 i ølekalenderen, og så dukker det opp BRINGEBÆRØL?!? WTF? På lillejulaften, hallo??? Den ble ikke engang åpnet, fant en 7fjell og en akevitt fra 2015, så nå begynner nervene såvidt å roe seg. Må nok ha en liten til før julenfreden senker seg. God jul!