G'mooorgen! Nå har bøtteballetten akkurat shinet kåken, så da kan jeg slappe av med en kopp kaffe (til). Ingen spesielle planer i dag annet enn en runde med gressklipper og ugresskutter. Guttungen ligger på naborommet og prøver å sove av seg en halsbetennelse. Så langt høres det bra ut ...
Gnarf fra Gaustad. Her skal man straks surre seg hjem fra kontoret. Er skrubbsulten og aner ikke hva jeg skal romstere sammen til middag. Hmmm... Noe blir det nok allikevel. Jeg bor jo på business class tross alt. Leker ikke butikk. Ha en fin dag
God mandag kveld! Her er omsider ett meeeget langt skift over og i dag har i alle fall jeg fått mer enn nok frisk luft! Startet med ett par timer på morgenen med sludd, snø og iskald vind før det ble en snartur innendørs for å fikse noe til våre venner i catering-avdelingen. Så ble det uavbrutt jobb på boredekk, men da hadde det i alle fall sluttet å snø om ikke annet. Jaja, slik går nå dagene og snart er det hjem til fire uker fri, fisketur til Kroatia og ikke minst - min første MegaDo! Ha en varm, snøfri og fin aften!
God mandagskveld! Passerer akkurat Trønderlag i 35000ft høyde. Grovt regnet er dette min SAS flight nr. 40-50 siden september, og dette er flight nr. 2(!!) hvor det er WiFi on board. Ruten OSL-TOS er ikke akkurat velsignet med flyene som har slikt ADSL on board. En time igjen av en dag bestående av mye lounge og venting..
God mandags ettermiddag! Sola skinner, 14 grader, så litt vårvær på en måte. Full speed her med alt for mye å gjøre. I morgen, Atlanta og Freddie Awards.
God natt fra Skedsmokorset! Har vært en laaaang dag, og jeg er klar for køyen nå snart... Må bare jobbe litt med en presentasjon til muntlig eksamen on litt over en ukes tid... :'(