Det er slett ikkje det verste! Det absolutt verste er at eg narrar sjefen til å tru at eg fortjener løn, men sjefen er så skrekkeleg tungnem at det går med rundt eit årsverk i sjefsnarring berre for å få pengar på konto. Slå den!
God morgen fra Manchester. Radisson BLU på flyplassen, utsikten fra loungen er meget bra for oss som liker å se på fly; Er statusløs på Radisson etter omleggingen fra Club Carlson til Radisson Rewards(må nok skylde meg selv) så kjøpte loungeadgang. Det ble 20£ for 24 timer, så må sies å være en god deal. Nyt dagen folkens
God tirsdag fra Nordens Paris Her er det 14° og overskyet Idag blir det å jobbe og egentlig bare å vente på Toronto som er om 21 dager. En god tirsdag ønskes alle andre uansett hvor hen i verden dere er
Yo fra Trondheim !! Det jobbes, og neste flygetur er utti neste uke - da med hele bølingen på slep til Billund og Legoland. Ser det vanker oppgradering på Billund også fra Hertz, så kanskje man får ei OK kjerre da, siden man er i de opphøyede masser ( President Circle) Ha en fortreffelig tirsdag
For ikke å snakke om en BDSM-inspirert Melodi Grand Prix semifinale som visstnok alle islendingene skal følge med på i kveld...