Jeg hadde CA 938 i F og CA 969 i C den 17. oktober og 18. oktober. Ett tips er å unngå CA-flight videre for å ikke å ende opp med married segments sånn som jeg gjorde. Jeg ville normalt valgt et SQ-fly videre uansett, men for oss var det den eneste flighten vi rakk overgang til direkteflyet til ADL som var den opprinnelige planen.
Idag endret jeg først til business CA 966 FRA-PEK 17., first CA 979 PEK-BKK den 18. og first TG 475 BKK-SYD 19. oktober. Jeg regner med at jeg igjen endte opp med married segments pga to CA-flights, men det var det eneste som fungerte pga 24-timersregelen.
Siden F-setene mine fra LHR faktisk ble tilgjengelige igjen ganske kjapt endret jeg tilbake til CA 938 fra LHR siden F er F og jeg ikke hadde spesielt lyst til å fly 07:40 via ARN til FRA (det beste tilslutningsflyet de fant siden det ikke var noe tilgjengelig direkte den dagen). Som bonus da i tillegg så får vi en natt i Beijing og ingen married segments i PEK siden vi tar TG 675 den 19. oktober.
Så er det bare å håpe på at det dukker opp både passende tilslutningsfly til FRA og ledige seter i Lufthansa F om en drøy uke
Last edited: 25. sept 2019
SInn and drsyk like this.