God morgen! Treningen fortsetter!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av milehigh, 24. sept 2019.

1. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    drsyk, oddA and Eddie47 like this.
  2. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,737
    Bonuspoeng:
    183
    Jobben er gjort i Kirkenes og litt mat er fortært. Så nå lades telefonen ettersom jeg hadde brukt den såpass at jeg hadde lite strøm:oops: så tenker jeg at jeg skal tusle over til Grenselandmuseumet for å se å lære

Stuttfeiten and Eddie47 like this.
  3. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,913
    Bonuspoeng:
    293
    24.september!
    Det er fantastisk at jeg kan slå gress og rake ute i shorts og bar overkropp på denne tiden av året (skal ikke ødelegge dagen med en selfie).
    Sjøen ligger blikk stille utenfor og småhvalene «snøfter» i vannskorpen.

Regner med å ta en tur på sjøen etter middag ...

Snart skal diamanten hem!

drsyk, Earl, Points4Fun and 3 others like this.
  4. EJN

EJN Medlem

Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Sitter på kontoret og venter på at grunnpoeng etter helgens utenlandstur skal tikke inn på konto, og kaster et slapt blikk inn glassveggen til nærmeste møterom. På sekken lent mot veggen ser jeg noe blått - er det ikke...? Jovisst er det!

IMG_0332.jpg

oddA, drsyk, Earl and 7 others like this.
  5. DanH

DanH Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,995
    Bonuspoeng:
    113
    kremt..kremt.. SASNEWA350... kremt...kremt..
    F&F

6. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    34,348
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Bristol, Marriott Royal ble det. Booket rommet når jeg stod i parkeringsgarasjen i går kveld, alt var klart 45 sekunder etterpå.

Ellers ganske trist hotell, gammel engelsk stil. Normalt positivt men ikke her.

Fikk meg frokost da, dampet bacon;
    E30CE342-0153-4CCD-9E63-B67DFB59A59F.jpeg

Romservicen i går kveld var OK, kun 17 min fra bestilling til levert. Rumpesteik og blekksprut
    F8D78E88-5DB8-40B4-B5BF-04259A41E7F4.jpeg

Ha en strålende aften folkens

drsyk, Earl, Upsaker and 5 others like this.
  7. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,762
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra kontoret. TG og CA tvinger meg til å ta et litt kinkig idag da det åpnet seg to F-seter BKK-SYD, men segmentene jeg allerede har LHR-PEK-SIN er married så jeg får ikke bare endret til PEK-BKK. Den eneste muligheten fram til Lufthansa eventuelt slipper noe er CA C FRA-PEK :(

drsyk, Wiolenze, Avixlo and 1 other person like this.
  8. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,292
    Bonuspoeng:
    183
    Hilser fra LHR!
    Er på vei mot gamlelandet, etter en langhelg i pint'enes tegn. Rakk en kjapp kartlegging før vinterens CT med SQ-F: veien til Hilton Garden Inn og hvor SQ's F-skranke er lokalisert. Viktig å være forberedt, må vite!

Registrerer også at ting endelig begynner å skje utenfor Silverkrisloungen: det armeres så øyet blir stort og vått...
    Ha en trivelig tirsdag videre!
    LRM_EXPORT_56836984379555_20190924_150122734.jpeg

drsyk, anders82, Earl and 5 others like this.
  9. Fjordheim

Fjordheim Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,095
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra det som en gang var hermetikkhovedstaden. Skulle bare en liten tur hit på et 2ish timers møte i dag morges og nå er det 8 1/2 time siden jeg ankom og det endte med et nytt møte i morgen og absolutt ingenting avklart. Jaja det er sikkert en mening med det også.

Måtte plutselig bestille hotel og fikk faktisk rom på Victoria Hotel inne i Vågen til en relativt kurant pris; ca. 1,100 inkl.frokost og en viss utsikt nordover, mot Åmøyfjorden. Til og med rukket en tur på polet og kjøpt en stk. Montemisio Pecorini som jeg nå skal nyte mens jeg skriver min avhandling fra møtet :)

Men må ha mat først.

Ha en fortreffelig kveld.

drsyk, Earl, Eddie47 and 1 other person like this.
  10. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,737
    Bonuspoeng:
    183
    Da er sete 7A inntatt på Widerøe rute WF919 til Tromsø. Det er et fult fly tilbake igjen til Tromsø, men det overlever vi.

Kirkenes var en helt ok by. Skulle kanskje vært mer forberedt og hatt en bil slik at jeg kunne ha besøkt områder rundt. Men det får bli en annen gang. Nå skal jeg tilbake til Nordens Paris

Eddie47, drsyk, Stuttfeiten and 3 others like this.
  11. SInn

SInn Medlem

Likes mottatt:
    98
    Bonuspoeng:
    28
    Hvilke flighter har du LHR-PEK-SIN?

12. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,762
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg hadde CA 938 i F og CA 969 i C den 17. oktober og 18. oktober. Ett tips er å unngå CA-flight videre for å ikke å ende opp med married segments sånn som jeg gjorde. Jeg ville normalt valgt et SQ-fly videre uansett, men for oss var det den eneste flighten vi rakk overgang til direkteflyet til ADL som var den opprinnelige planen.

Idag endret jeg først til business CA 966 FRA-PEK 17., first CA 979 PEK-BKK den 18. og first TG 475 BKK-SYD 19. oktober. Jeg regner med at jeg igjen endte opp med married segments pga to CA-flights, men det var det eneste som fungerte pga 24-timersregelen.

Siden F-setene mine fra LHR faktisk ble tilgjengelige igjen ganske kjapt endret jeg tilbake til CA 938 fra LHR siden F er F og jeg ikke hadde spesielt lyst til å fly 07:40 via ARN til FRA (det beste tilslutningsflyet de fant siden det ikke var noe tilgjengelig direkte den dagen). Som bonus da i tillegg så får vi en natt i Beijing og ingen married segments i PEK siden vi tar TG 675 den 19. oktober.

Så er det bare å håpe på at det dukker opp både passende tilslutningsfly til FRA og ledige seter i Lufthansa F om en drøy uke ;)

Last edited: 25. sept 2019
    SInn and drsyk like this.

Del denne siden