God kveld frå Aust-Finnmark! Offisiell temperaturmåling seier –14 grader, men med ein småfrekk vindstyrke på rundt 12 m/s meiner Yr at vi snakkar om rolege –26 effektive grader. Alt eg veit er at det er iskaldt der ute. Resten av dagen skal pandionkatten få god hjelp til å kvalitetssjekka varmekablar og sofa Elles har det dukka opp planar for ferie, så her skal det verkeleg søkjast etter flybillettar (innanriks). Det er nesten sånn at eg får gåsehud berre av tanken på å faktisk snuska til meg billettar for flyreiser Ha ein fin lillelaurdagskveld, gode medforumistar
God kveld fra litt sør for Alvdal på vei mot stiftsstaden i en Volvo XC90 leid fra Sixt. Gammelt IF jungelord: Når flyreisene blir få, leier IF’eren bil og kjører tur.
God kveld fra hovedstaden. En kald og sur dag, men heldigvis varmt inne på hjemmekontoret. Etter en dag på bortekontoret i går, så var det greit nok å være hjemme i dag. I morgen blir det også hjemmekontor før fredagen faktisk byr på en tur i luften. Årets først møte med vestlandet venter. Fint med en tur, men håper egentlig at BGO ikke blir nest mest bruke flyplass i 2021 også, får tro på mulighet til å se litt andre steder i løpet av året... Nyt kvelden folkens, det er jo lillelørdag så da kan man vel feire at helgen er rett rundt hjørnet