God Onsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Avixlo, 13. jan 2021.

Tags:
  1. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,729
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld frå Aust-Finnmark!

Offisiell temperaturmåling seier –14 grader, men med ein småfrekk vindstyrke på rundt 12 m/s meiner Yr at vi snakkar om rolege –26 effektive grader. Alt eg veit er at det er iskaldt der ute. Resten av dagen skal pandionkatten få god hjelp til å kvalitetssjekka varmekablar og sofa :)

Elles har det dukka opp planar for ferie, så her skal det verkeleg søkjast etter flybillettar (innanriks). Det er nesten sånn at eg får gåsehud berre av tanken på å faktisk snuska til meg billettar for flyreiser :rolleyes:

Ha ein fin lillelaurdagskveld, gode medforumistar :)

Avixlo, EndreD, holmen and 5 others like this.
  2. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    34,121
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld fra litt sør for Alvdal på vei mot stiftsstaden i en Volvo XC90 leid fra Sixt.

Gammelt IF jungelord: Når flyreisene blir få, leier IF’eren bil og kjører tur.

Avixlo, holmen, Maggie and 5 others like this.
  3. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,141
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    En kald og sur dag, men heldigvis varmt inne på hjemmekontoret. Etter en dag på bortekontoret i går, så var det greit nok å være hjemme i dag. I morgen blir det også hjemmekontor før fredagen faktisk byr på en tur i luften. Årets først møte med vestlandet venter. Fint med en tur, men håper egentlig at BGO ikke blir nest mest bruke flyplass i 2021 også, får tro på mulighet til å se litt andre steder i løpet av året...

Nyt kvelden folkens, det er jo lillelørdag så da kan man vel feire at helgen er rett rundt hjørnet ;)

Avixlo, holmen, Kristian and 2 others like this.
  4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,042
    Bonuspoeng:
    293
    Motorsykkel da??

5. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    34,121
    Bonuspoeng:
    293
    Litt for kaldt. Tar det til sommeren. Da trenger jeg ikke leie :)

Del denne siden