God søndag morgen fra Askeladden på tur!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av milehigh, 15. sept 2019.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,331
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim.
    Tilbragt de siste 4 timene i marka med 3 unger og en kompis, litt nedbør men slettes ikke mye.
    Nå litt R&R i godstolen før en kjapp sykkeltur;)

Ha en fantastisk søndag :D:D:D

Avixlo, ArthurDent, Earl and 2 others like this.
  2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,588
    Bonuspoeng:
    293
    Det ble en tur i Nærmarka med vovsen.
    IMG_20190915_153923MVIMG_20190915_145921.jpg

Deilig vær! Og alt for mye klær.

LN-FHU, anders82, OttoL and 5 others like this.
  3. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,747
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra OSL. Mens formiddagen har blitt brukt i solen ute på gåtur og en treningsøkt, skal ettermiddagen tilbringes i luften.
    Ganske så fullt i loungen i dag, tror ikke jeg har sett premium delen så full på mange år... jaja har nå fått meg stol, bord, mat og drikke så klager ikke, 1 time til flyavgang:)

Nyt søndagen folkens :)

LN-FHU, holmen, Avixlo and 2 others like this.
  4. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    9,047
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Nordens Paris
    Her har vi hatt en flott dag så lang og kvelden bruker til å spille litt civilization VI sammen med noen venner.
    Så er det ikke så lenge til jeg skal til Haugesund. Snart ut å fly Men før den tid blir det litt hverdag.

Så ha en flott søndag alle sammen

LN-FHU, Earl, holmen and 3 others like this.
  5. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    6,000
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Havstrilelandet. Har helg vestpå for å trøste en forkjølet Trillian. Fikk for så vidt gevinst i ladelotteriet på P3 på KRS (fant altså en ledig stikkontakt), men måttte kile bilen inn et sted det ikke er oppmerket P-felt. Det blir spennende å se om det blir noen gul lapp når jeg kommer tilbake i morgen kveld. Her veksler det mellom solgløtt og høljevær. Widrøe muller om snart slutt på billigbilletter. ....Et høyst relativt begrep, kan jeg fortelle. Bortsett fra turen tilbake til Sørlandet i morgen, er det foreløig 26 dager (foreløpig) til neste flytur, så blir det mere schwung over november med en tur til Granca og en til AKL (CT). Fly forsiktig!

Avixlo, LN-FHU, Earl and 2 others like this.
  6. SAJblue

SAJblue Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    947
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag kveld fra USA. Det viser seg at vi ikke er på besøk i Tacoma som jeg trodde, men i nabobyen Lakewood. Begge byene er riktignok i Pierce County.

I dag har det ikke vært mye på programmet, har sett Seattle Seahawks vs Pittsburgh Steelers på TV.

I morgen er det hjemreise for min del, mens opphavet drar videre på besøk til mer familie. Jeg satset på å overleve økonomiklasse på vegen hjem også, men kan ikke si at det frister til gjentakelse.

Earl, Avixlo, Eddie47 and 1 other person like this.

Del denne siden