God tidlig lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av flying_all, 14. mars 2020.

1. TElg78

TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

Likes mottatt:
    1,484
    Bonuspoeng:
    113
    Happy lunsj fra Molde. Det skjer ingenting her. Prøver å få refusjon fra KLM, men måsikkert vente litt på svar.

Ellers skuffet over at byplanleggere ikke er ansett som viktig yrkesgruppe

Så ser jeg på mine EBP og drømmer om en tur neste år...

2. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Hehehe har jeg skrevet noe så sent :p

Frokosten
    4D9BD513-C488-4628-8184-3984A3ADABE6.jpeg

3. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Hvilke sett, hvilken butikk?

Attached Files:

snus_mumrikken and Grooo like this.
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,720
    Bonuspoeng:
    293
    Hva!? Vi er jo den viktigste yrkesgruppen! :p

5. holmen

Likes mottatt:
    64,720
    Bonuspoeng:
    293
    VW boble og VW camper kom i går. Sammen med et 40års jubileumsett, er lite lokomotiv.
    Venter på Fiat 500, bykvartal og bokhandel. Har en Death Star stående, som jeg ikke har hatt tid til å bygge. Og Hogwarts slottet.

Kjøpte på Lego.no, rett før jeg så at Lekekassen (?) hadde litt mer Trumf å gi bort. Men de hadde dårligere utvalg.

6. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Øvre Romerike. Her har man benyttet det fantastiske været til å teste skiene for første gang i år. Klokkerent universalklisterføre med tilsvarende god glid. Detta var gøy.... (nesten utrolig at det ser sånn ut oppe i Romeriksåsen etter den (mangelen på) vinteren vi har hatt 39AAF9CD-AB88-46D4-AECF-A10EDD5AE358.jpeg

Eddie47, snus_mumrikken, Earl and 8 others like this.
  7. miura

miura Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    God aften fra Nidaros. Dag 1 av karantene snart i mål og brakkesyke-symptomene begynner allerede å melde seg.

Kom inn med den siste TK-flighten på OSL i går, forberedt på full inspeksjon og kontroll ved ankomst men neida, ikke så mye som et spørsmål om hvor vi hadde vært, om vi har symptomer eller lignende. Litt rart med tanke på alle tiltakene man leser om i avisene.

8. holmen

Likes mottatt:
    64,720
    Bonuspoeng:
    293
    Det var fint føre i bakken i dag, og hunden var godt fornøyd med snøen!
    IMG_20200314_142221_MP.jpg

Jepp, vi gikk på bena. Heisen er stengt, så det var ikke mange på nedoverski å se.

9. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,284
    Bonuspoeng:
    183
    Godag frå fjellheimen.
    Her har ein i dag vore fotograf i eit bryllup med kun brudeparet, forloverane og dottera.
    Eg er bare hobbyfotograf, rektignok over gjennomsnittet innteresera så blei spurt om eg kunne stille då bestilt fotograf naturleg nok ikkje kunne komme. Triveleg og positivt i desse dagar med bryllup, men det var rart. Sjølvsagt ikkje problem og holde avstand med så få folk.

Ellers så er det stor debatt om folk som reiser på hyttene sine, eg håpar folk snur og reiser heim. Me har ikkje helsevern til og 5doble folketalet. Og saman med nabokommunane er me også dei største kraftprodusentane i sør Noreg. Så slik sett er ein jau litt ekstra bekymra....
    Me treng ikkje sjukdom på kraftstasjonar og driftssentralar.

Eddie47, holmen, Grooo and 3 others like this.
  10. Wendel

Wendel Medlem

Likes mottatt:
    518
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra de prehospitale tjenester!

Nye krav for å forhindre smitte er iverksatt. Hansker, munnbind og verbebriller skal brukes hos alle pasienter, uansett mistanke om covid-19 eller ikke.. Samtidig blir ambulansepersonell beordret på jobb selv om de er satt i karantene..

Ligger ann til mye overtid den nesten tiden, og det kan jo fort bety flere flygninger frem i tid! Og det er jo bra :D

Fortsatt god helg, og ikke glem håndhygiene :p

Earl, FlyingMoney, Kristian and 5 others like this.

Del denne siden