Henger meg på den, jeg har også venner. Hvis man har visum og innreise til et Schengen land, har man da fri adgang innenfor hele Schengen systemet eller gjelder visumet kun i det landet man har fått det? (at det ikke er passkontroll innenfor Schengen og at det dermed i praksis normalt ikke vil oppdages er ikke relevant svar)
God morgen fra Drammen. Nedtelling til ALC...Høst ferie...sol og varme, 1 ukes regenerering til det sees fram mot sesongen med boblejakka og vinterdekk, smøre ski og booke litt afterski i Hemsedal/Norefjell... Vent nå litt? Vi er jo bare i august! Får begynne å hugge ved i det minste Da må en kjøre propaganda ovenfor madammen med en tur til SYD uti februar 2020...En får vel mellom 30-40.000 grunn poeng, EBG L sikret enda et år(får 20.000 i gave fra AmEx) God dag i luften som på bakken.
Ja, men vi hadde gått gjennom passkontroll og dermed ute av Danmark (eller) og ut på pir C til gate C39 Hvor var vi da formelt?
Veldig ukvalifisert forslag til svar: En internasjonalt tollsone på dansk territorium. Noe ala frihavnområdene. Schengen er en avtale mellom suverene stater. Hvorfor er det ingen jurister med på IF? Her er jo så mye annet rart akademisk, så kom igjen, verv en jurist!
Mente jeg hadde lest noe om dette og fant denne: https://www.quora.com/Are-airport-t...of-the-country-that-the-airport-is-located-in
God tirsdag fra storbyen. Middag på Cafe Skansen (50/100). Så et det avsted til Sentralen for å prøve ut noen nye champagne. Champagnesmaking i regi av aperitif.no Vi gleder oss.
Var på noen vinkvelder med aperitif.no da jeg jobbet i Oslo og det var bare kjekt .. brukte ikke spyttebakken mye ..
Det dær e itj Øvre Øst... Anyways.....føkk ass....hederlig innsats av guttan.....men vi e fortsatt med i europa