God lunch fra California. Litt varmere i dag og solen er tilbake for full musikk. Fikk i dag beskjed fra Alfaforhandleren at min Giulia QV er ytterligere 3 måneder forsinket, så da gidder jeg ikke vente lengre. Så hva skal man da handle?? Åpen til forslag
Haha. Litt usikker på om en restaurert/ombygget/voldtatt 911 fra 70 tallet er noe å satse på. Hadde en herlig 911S 2009 modell i Chicago da jeg hadde plass til en 3. bil. Dersom 911 er greiene, blir det nok en nyere modell
På tide med en pickup. Så får du bruk for hatten du hadde i et profilbilde for ikke så lenge siden. 'Aften fra den andre siden. Venter mer regn i natt. Godt det er slutt på 41 dagers tørke. Desverre kom det litt for sent for et hundretalls hjem i Tennessee...
Heftige ting på gang i Tennessee... Tomtene er litt for små her i California for en pickup, dessverre
Jeg tror de har henta seg såpass inn at de skal svinge. Det jeg har lest om nye Giulia var såpass interessant at jeg betalte depositum og var lovet den første sorte som skulle ankomme i november. Som da ble til desember og nå er i februar. Kanskje. Så da gidder jeg ikke, ba om depositumet tilbake og starter p lete etter noe annet, sannsynligvis en S7
Harley Davidson FLSS Softtail Slim S eller FLSTFBS Fat Boy S, begge råstilige sykler som tar seg godt fram når køen på Freeway'n er flere timer lang. Garantert mange misunnelig blikk.
Italienerne har lovet det så da stemmer det vel? Hahaha, neida. Kan godt hende det altså, men jeg har til gode å høre om eller møte noen med Alfa som ikke tilbringer mye tid under bilen/panseret etc. Men bilen er utrolig stilig, det skal de ha
Høres meeeget fornuftig ut.....men skal du nå ha en litt mindre bil er jo S5 ev RS5 ( dersom den leveres i US ) 2017 Audi RS5 DRIVETRAIN Engine type DOHC 32V V8, direct fuel injection, supercharger Displacement 4.2L Power/torque 450 hp; 316 lb-ft Transmission 7-speed automatic DIMENSIONS Wheelbase 108.3 in Length 183 in Height 53.8 in Passenger volume N/A Cargo volume 12.4 cu.ft PERFORMANCE 0-60 N/A Top speed 155 mph PRICE RANGE: $70,000 (EST) Competitors: Mercedes-Benz C-class AMG, BMW M3
Jeg trodde den nye skulle komme med en sekser? Den er uansett ikke tilgjengelig før om lenge i USA. Jeg har allerede solgt supercharged6en min og trenger ny bil nå
BMW M6 GrandCoupe, lett.. http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/mseries/m6grancoupe/2015/showroom/index.html