God tirsdags morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Joachim, 07. april 2015.

  1. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    G´ ettermiddag!

    En rolig innedag i grisværet her på Sunnmøre ble i dag avbrutt av madamen som ringte og fortalte at hun hadde punktert på veien hjem fra jobb nå i ettermiddag. Og ettersom jeg la om til splitter nye sommerdekk på den bilen i går så var dette ekstra surt. Og nyere biler i dag har jo heller ikke reservedekk så da måtte jeg bare bite i det sure eplet, ta med meg ett vinterhjul, kjøre avgårde og skifte hjulet. Vurderte å be henne prøve nødløsningen som følger bilen (med en liten pumpe etc.), men når jeg tok av hjulet så var jeg glad jeg ikke foreslo det. Det helt nye dekket var nemlig revnet neste hele veien rundt på baksiden og jeg kan ikke skjønne annet enn at dette må skyldes en fabrikasjonsfeil.
    Jaja, jeg fikk henne i alle fall hjem og i morgen må vel turen gå innom dekkforhandleren for å få skiftet dekket igjen.

    Ha en rolig og punkteringsfri aften folkens!
     
  2. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'ættermedda ... vært innom en bilskoforhandler idag jeg også. og lagt igjen 500 daler for nye 'sko' for BBJ'en. Og legg til 150 for oljeskift og 'tuneup' så ble det en dyr dag. I tillegg ble det en sixpack med Honkers og en flaske Glenlivet fra sjappa ved siden av, så da synes jeg hadde brukt nok penger for en dag ...

    Nå får jeg legge planer om hvordan godsakene skal konsumeres .....
     
    Fnate and Travellingalf like this.

Del denne siden